June 15, 200619 yr Woow Silverwing. Heel erg mooi die achtergrond kleur, Render, tekst mooi verwerkt Perfect gewoon ! 10/11
June 15, 200619 yr zier er goed uit font misschien wat uit ten boze maar voor de rest ziet goed uit leuke brush en effectjes gewoon een dikke 8,7 render van final fantasy of niet ?
June 15, 200619 yr Author Bedankt voor jullie reacties! De render is Paine van FFX2. En het zijn geen brushes, het is eigenlijk gewoon dik geklooi.
June 15, 200619 yr Bedankt voor jullie reacties! De render is Paine van FFX2. En het zijn geen brushes, het is eigenlijk gewoon dik geklooi. Waarom heeft jouw ''geklooi'' altijd een super mooi resultaat? Dit is weer een van je betere sigs die ik de laatste tijd gezien heb, de tekst is ook verbeterd ten op zichte van de vorige die je me hebt laten zien op msn. De kleuren zijn mooi, het maakt van het plaatje een mooie sig. Het enigste wat misschien een beetje negatief is, is dat ik het een beetje te fel vindt aan de rechter kant. 9,8/10
June 15, 200619 yr Zeer gave render! gewoon prachtig, vooral door de blauwe kleur, die ik zelf heel erg mooi vind, je krijgt van mij voor je signature een: 9,5/10. Keep up the great work! ShortY-
Tekst ziet er blijkbaar niet uit nu ik goed kijk