Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

mijn eerste mod

yo,

ik heb een mod gemaakt voor gta3, zodat je zwarte stoplichten krijgt. ja, ik weet dat weinig mensen gta3 spelen, niet daarover beginnen aub! dit is de link.

Featured Replies

Heb je eventueel ook enkele screens :?

  • Author

die zit erbij. w8ff, dan zal ik die toevoegen.

EDIT: dit is het:

gta320060615173816395mm.th.jpg

Edited by brbgtaplayer

nounou..! :puh: ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok

Edited by Baztiaan.gta

  • Author

nou weet je wat het is,ik heb de deutschland mod gedownload maar de stoplichten waren nog geel en dat klopt niet, dus.

nounou..! :puh: ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok

Houd eens op, als dit zijn eerste mod is, ga jetoch niet zo reageren?

Het is misschien niet nuttig, maar wat is wel nuttig als je mod? Ik had heel cj's huis oranje/rood-wit-blauw gemaakt, wat is daar nuttig aan?

Vind het leuk gemaakt hoor :Y

  • Author

nounou..! :puh: ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok

Houd eens op, als dit zijn eerste mod is, ga jetoch niet zo reageren?

Het is misschien niet nuttig, maar wat is wel nuttig als je mod? Ik had heel cj's huis oranje/rood-wit-blauw gemaakt, wat is daar nuttig aan?

Vind het leuk gemaakt hoor :Y

bedankt man :D_O_:*D !!!

>>> Door Matiscus: Het is een vrouw. :puh::clown: <<<

anders vat je het ff verkeerd op :-(

nounou..! :puh: ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok

Houd eens op, als dit zijn eerste mod is, ga jetoch niet zo reageren?

Het is misschien niet nuttig, maar wat is wel nuttig als je mod? Ik had heel cj's huis oranje/rood-wit-blauw gemaakt, wat is daar nuttig aan?

Vind het leuk gemaakt hoor :Y

bedankt man :D_O_:*D !!!

bedankt vrouw dan he :Y:puh:

Ik vind het best wel mooi klein maar mooi :) beter dan niks zeg ik altijd

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.