June 15, 200619 yr yo, ik heb een mod gemaakt voor gta3, zodat je zwarte stoplichten krijgt. ja, ik weet dat weinig mensen gta3 spelen, niet daarover beginnen aub! dit is de link.
June 15, 200619 yr Author die zit erbij. w8ff, dan zal ik die toevoegen. EDIT: dit is het: Edited June 15, 200619 yr by brbgtaplayer
June 16, 200619 yr nounou..! ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok Edited June 16, 200619 yr by Baztiaan.gta
June 16, 200619 yr Author nou weet je wat het is,ik heb de deutschland mod gedownload maar de stoplichten waren nog geel en dat klopt niet, dus.
June 16, 200619 yr nounou..! ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok Houd eens op, als dit zijn eerste mod is, ga jetoch niet zo reageren? Het is misschien niet nuttig, maar wat is wel nuttig als je mod? Ik had heel cj's huis oranje/rood-wit-blauw gemaakt, wat is daar nuttig aan? Vind het leuk gemaakt hoor
June 17, 200619 yr Author nounou..! ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok Houd eens op, als dit zijn eerste mod is, ga jetoch niet zo reageren? Het is misschien niet nuttig, maar wat is wel nuttig als je mod? Ik had heel cj's huis oranje/rood-wit-blauw gemaakt, wat is daar nuttig aan? Vind het leuk gemaakt hoor bedankt man !!! >>> Door Matiscus: Het is een vrouw. <<<
June 21, 200619 yr nounou..! ik zie het nut er eigenlijk niet echt van , maar ok Houd eens op, als dit zijn eerste mod is, ga jetoch niet zo reageren? Het is misschien niet nuttig, maar wat is wel nuttig als je mod? Ik had heel cj's huis oranje/rood-wit-blauw gemaakt, wat is daar nuttig aan? Vind het leuk gemaakt hoor bedankt man !!! bedankt vrouw dan he
yo,
ik heb een mod gemaakt voor gta3, zodat je zwarte stoplichten krijgt. ja, ik weet dat weinig mensen gta3 spelen, niet daarover beginnen aub! dit is de link.