Jump to content
Geplaatst:
comment_441535

Het Font (lettertype) Zoektopic.

Zoek je een font, hier kan je het aanvragen. Je kan een post plaatsen met daarin een afbeelding van het font dat je zoekt, en je medeleden van het forum kunnen je helpen met het vinden ervan. Er zijn wel een paar regeltjes waar je je aan moet houden.

Regels:

• Plaats altijd een afbeelding van het font dat je zoekt. Aan alleen een beschrijving hebben we niet veel.
  • Het is niet toegestaan betaalde fonts aan te vragen, ook niet via pm. Fonts waarvoor je moet betalen zijn geregistreerde fonts, waarop je gebruikersrechten moet betalen om het font te gebruiken. Vraag je een font aan waarvoor je moet betalen, wordt dat op het forum gezien als Warez. Dat is tegen de algemene regels van het forum, en zal dan ook consequenties hebben.
    Het kan natuurlijk zijn dat je een font aanvraagt waarvan je niet weet dat het een betaalde font is. Wat dan rest is gewoon netjes het font te kopen.

Hoe een font (lettertype) installeren:

• Download een font
  • Indien het bestand is ingepakt in een .rar, .zip, etc. bestand, pakt het dan eerst uit.
  • Selecteer alle font bestanden (.ttf, .otf, .fon) en kopieëer ze naar <windowsmap>\Fonts (meestal C:\WINDOWS\Fonts).
  • Je font is nu geinstalleerd!

Je kunt een filmpje bekijken van hoe je een font installeerd.

Klik hier

>>> Door Cabyon: Wil je hier posten? Zorg dat je al HIER hebt gezocht!<<<

• Reacties 678
  • Bezichtigingen 223.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_930450
Ik had me bericht nog geen 10 min daarna ge-edit, had hem gevonden, toch bedankt voor de link ^_^

Alleen nu ben ik alleen nog op zoek naar het lettertype dat gebruikt wordt in de slogan, en die van de Radio's (de namen wanneer je in een auto zit) in GTA: SA.

Het logo van dit forum is volgens mij Verdana. Zit standaart bij Microsoft Word. Van die radio-stations weet ik zo echt niet.
Geplaatst:
  • Auteur
comment_933573
Ik had me bericht nog geen 10 min daarna ge-edit, had hem gevonden, toch bedankt voor de link ^_^

Alleen nu ben ik alleen nog op zoek naar het lettertype dat gebruikt wordt in de slogan, en die van de Radio's (de namen wanneer je in een auto zit) in GTA: SA.

Het logo van dit forum is volgens mij Verdana. Zit standaart bij Microsoft Word. Van die radio-stations weet ik zo echt niet.

Dat lettertype het Bank Gothic.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
comment_950581

Blauwe Outer-Glow erbij maken en dan de Glow boven en beneden weg gummen...

En dan een nieuwe layer maken en onder de tekst layer zetten... Daar maak je de grijze lijnen en daarna zet je de opacity (zichtbaarheid) wat lager tot jij het resultaat mooi vindt... Zeg maar als het nietgoed uitkomt dan zie ik wat ik er aan kan doen...

Edit: Outer-glow hoef je niet weg te halen op een zwarte achtergrond want dan zie je de glow toch al niet meer...

Edit: Tussen de (licht)grijze lijnen kun je ook nog wat donker-grijze lijnen doen dat lijkt mooier...

Bewerkt: door hackman

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_988155
Het lettertype van het volgende plaatje zoek ik:

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/9A6C6503-...eFight_1600.jpg

(De tekst 'Finish the Fight' zoek ik.)

En kan iemand me misschien ook uitleggen hoe ik die effect krijg wat zij ook hebben?

Iemand? Heb de lettertype al maar hoe krijg ik die stijl?

Welk lettertype is dat dan?

Geplaatst:
comment_989637
Het lettertype van het volgende plaatje zoek ik:

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/9A6C6503-...eFight_1600.jpg

(De tekst 'Finish the Fight' zoek ik.)

En kan iemand me misschien ook uitleggen hoe ik die effect krijg wat zij ook hebben?

Iemand? Heb de lettertype al maar hoe krijg ik die stijl?

Welk lettertype is dat dan?

Dat is het 'halo font' hier te downloaden ;)

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.