Jump to content
Geplaatst:
comment_441535

Het Font (lettertype) Zoektopic.

Zoek je een font, hier kan je het aanvragen. Je kan een post plaatsen met daarin een afbeelding van het font dat je zoekt, en je medeleden van het forum kunnen je helpen met het vinden ervan. Er zijn wel een paar regeltjes waar je je aan moet houden.

Regels:

• Plaats altijd een afbeelding van het font dat je zoekt. Aan alleen een beschrijving hebben we niet veel.
  • Het is niet toegestaan betaalde fonts aan te vragen, ook niet via pm. Fonts waarvoor je moet betalen zijn geregistreerde fonts, waarop je gebruikersrechten moet betalen om het font te gebruiken. Vraag je een font aan waarvoor je moet betalen, wordt dat op het forum gezien als Warez. Dat is tegen de algemene regels van het forum, en zal dan ook consequenties hebben.
    Het kan natuurlijk zijn dat je een font aanvraagt waarvan je niet weet dat het een betaalde font is. Wat dan rest is gewoon netjes het font te kopen.

Hoe een font (lettertype) installeren:

• Download een font
  • Indien het bestand is ingepakt in een .rar, .zip, etc. bestand, pakt het dan eerst uit.
  • Selecteer alle font bestanden (.ttf, .otf, .fon) en kopieëer ze naar <windowsmap>\Fonts (meestal C:\WINDOWS\Fonts).
  • Je font is nu geinstalleerd!

Je kunt een filmpje bekijken van hoe je een font installeerd.

Klik hier

>>> Door Cabyon: Wil je hier posten? Zorg dat je al HIER hebt gezocht!<<<

• Reacties 678
  • Bezichtigingen 223.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_507673

Daan007 heeft een mooie Sig gemaakt van The Royal Guardian:

shipuv9.png

Het Font is Park Avenue BT alleen ik kan het alleen op het Internet vinden tegen een prijs van $25 (:ch:)

Mijn Vraag:

Is het nergens gratis te Downloaden :)?

Alvast Bedankt :cya:

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_527029

Eminem font op dit plaatje heet "Eurostile (Extended)" PB met hiervoor want hij is betaald.

Eminem font op dit en dit plaatje heet "Arial Black". Die heb je standaard op je Computer staan als het goed is. Op de tweede is hij wat uitgerekt.

@Lord of War & ourvoice: Ik ga voor jullie op zoek.

@Daan007: Green Mountain is een gratis versie van Eurostile.

PB mij voor de Eurostile font familie.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door flitskikker

Geplaatst:
  • Auteur
comment_528037
Weet iemand deze te vinden? :?

bannerct8.png

Mvg,

ArticLight

Dat is Quant Gothic SG-Regular.

Alleen de "D" is van Quaint Gothic SGA-Regular.

De "D" kan ook de de "D" van Quant Gothic SG-Regular, maar alleen dan omgekeerd.

Quant Gothic SG(A)-Regular

Hier vind je een gratis Hollow-versie. Met Photoshop kun je die wel bewerken.

Als ik nog eens de echte vind, PM ik je wel.

Bewerkt: door Flitskikker

Geplaatst:
comment_531050

ik zoek dit font: giddyup.

helaas moet ik hier 33€ voor betalen en dat wil ik niet. dus heeft iemand deze fond maakt mij niet uit hoe je er aan komt.

hier is nog een plaatje er van.

5fcfd2a2a4d831c5dbd6125yv5.jpg

het mag ook een andere zijn die er heel erg op lijkt.

Geplaatst:
comment_531063

Ten eerste, het is font, met een t, en ten tweede, het is volgens mij illegaal om te vragen naar lettertypes waar normaal betaald voor moet worden, dit word gezien als warez en is niet toegestaan op gtaforum.nl.

Als je het lettertype wil moet je contact met me opnemen via msnmessenger, mijn e-mail-adres staat in mijn profiel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.