Jump to content
Geplaatst:
comment_441535

Het Font (lettertype) Zoektopic.

Zoek je een font, hier kan je het aanvragen. Je kan een post plaatsen met daarin een afbeelding van het font dat je zoekt, en je medeleden van het forum kunnen je helpen met het vinden ervan. Er zijn wel een paar regeltjes waar je je aan moet houden.

Regels:

• Plaats altijd een afbeelding van het font dat je zoekt. Aan alleen een beschrijving hebben we niet veel.
  • Het is niet toegestaan betaalde fonts aan te vragen, ook niet via pm. Fonts waarvoor je moet betalen zijn geregistreerde fonts, waarop je gebruikersrechten moet betalen om het font te gebruiken. Vraag je een font aan waarvoor je moet betalen, wordt dat op het forum gezien als Warez. Dat is tegen de algemene regels van het forum, en zal dan ook consequenties hebben.
    Het kan natuurlijk zijn dat je een font aanvraagt waarvan je niet weet dat het een betaalde font is. Wat dan rest is gewoon netjes het font te kopen.

Hoe een font (lettertype) installeren:

• Download een font
  • Indien het bestand is ingepakt in een .rar, .zip, etc. bestand, pakt het dan eerst uit.
  • Selecteer alle font bestanden (.ttf, .otf, .fon) en kopieëer ze naar <windowsmap>\Fonts (meestal C:\WINDOWS\Fonts).
  • Je font is nu geinstalleerd!

Je kunt een filmpje bekijken van hoe je een font installeerd.

Klik hier

>>> Door Cabyon: Wil je hier posten? Zorg dat je al HIER hebt gezocht!<<<

• Reacties 678
  • Bezichtigingen 223.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_609053

Met hulp van Flitskikker weet ik dat de tekst 'Need For Speed' getypt is met het lettertype Serpentine bold Italic . De tekst van 'Carbon' is schijnbaar een ander lettertype, maar ik heb het eens bestudeerd en volgens mij is het gewoon hetzelfde. Alleen is 'Need for Speed' in het schuin gedrukt en 'Carbon' is gewoon vergroot en niet in het schuin.

Het kan een ander lettertype zijn, maar ik heb er geen beter lettertype voor kunnen vinden. :N

Geplaatst:
comment_611152

Font gezocht,

тσтαℓ ρσιитѕ

^hoe heet deze font:

Te vinden op deze website onder de categorie: Weird

http://members.home.nl/guido.vanbruggen/weirdtekst.html

fσит gєzσ¢нт,

тσтαℓ ρσιитѕ

^нσє нєєт ∂єzє fσит:

тє νιи∂єи σρ ∂єzє ωєвѕιтє σи∂єя ∂є ¢αтєgσяιє: ωєιя∂

нттρ://мємвєяѕ.нσмє.иℓ/gυι∂σ.ναивяυggєи/ωєιя∂тєкѕт.нтмℓ

Geplaatst:
comment_611182
Font gezocht,

тσтαℓ ρσιитѕ

^hoe heet deze font:

Te vinden op deze website onder de categorie: Weird

http://members.home.nl/guido.vanbruggen/weirdtekst.html

fσит gєzσ¢нт,

тσтαℓ ρσιитѕ

^нσє нєєт ∂єzє fσит:

тє νιи∂єи σρ ∂єzє ωєвѕιтє σи∂єя ∂є ¢αтєgσяιє: ωєιя∂

нттρ://мємвєяѕ.нσмє.иℓ/gυι∂σ.ναивяυggєи/ωєιя∂тєкѕт.нтмℓ

Dit is volgens mij geen font, maar gewoon letters uit andere talen die op Nederlandse letters lijken. Je kan ze vinden bij "Speciale Tekens" ergens in je "Start" menu.

Geplaatst:
comment_613704
Weet iemand een lettertype dat op dit lettertype lijkt (plaatje hieronder) (een ander lettertype dan Monotype Corsivia liefst).

qfdxw0.png

Ik weet geen lettertype dat er op lijkt, maar heb wel een andere oplossing voor jou.

Jouw signature is namelijk gemaakt door Daan007, in het 'Signature aanvraag' forum. Link naar je aanvraag. Je kan Daan007 gewoon eens een PB'tje sturen met de vraag of hij het .PSD bestand nog heeft en welk lettertype het is. Klik hier om hem een PB te sturen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.