gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 OWN SPEURTOCHTHoe heet de bus company? CannaBus Canny Bus Lines ik heb net nieuwe personages op de officielen site gezien maar wie het zijn weet ik niet Reageren
Arjen Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik heb net nieuwe personages op de officielen site gezien maar wie het zijn weet ik niet Dan hebben we er weinig aan hè? <_< Reageren
The Godfather Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 hahaha die opmerking cortez...heerlijke droge humor . maarre post ff dat plaatje dan kunnen we ff kijken wie je bedoeld Reageren
gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 sorry maar ik kan geen screens posten ik ben geen superlid ga naar de oficiele site en dan bij het begin scherm blijven linken dan zie je ze van zelf Reageren
The Godfather Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 officiele site ligt plat...teveel mensen online Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 officiele site ligt plat...teveel mensen online ow, geen wonder dat ik onder hand is ergens binnen ben na 100min :angry: . maar ik denk dat die bedoelt op die flash screen die ryder of zo iets heet die . Reageren
Majus Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 sorry maar ik kan geen screens posten ik ben geen superlidga naar de oficiele site en dan bij het begin scherm blijven linken dan zie je ze van zelf je hoeft geen superlid te zijn om plaatjes te posten ik graak ook niet meer op de site en men pc is naar de k**** dus ik kan de 3de trailer niet bekijken Reageren
Arjen Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 sorry maar ik kan geen screens posten ik ben geen superlid Ga dan even naar ImagesHack.us en upload daar je plaatjes. Met hulp van de IMG-tags kan je ze in een post zetten. Vb.: [IMG=http://url-van-het-plaatje.nl/plaatje.jpg] Reageren
Trax Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Je ziet iig Wu Zi Mu en z'n bodyguard op een der plaatjes. Die staan er wél nieuw op, maar waren al bekend. Big Smoke staat er nu ook bij, je weet wel, die dikke neger, 'homie' van Sweet en CJ. Reageren
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) ik heb van elk nieuwe personage een screen gevonden: http://www.gtagaming.com/sanandreas/art/ Bewerkt: 21 oktober 2004 door gta player Reageren
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 (bewerkt) ik heb van elk nieuwe personage een screen gevonden:http://www.gtagaming.com/sanandreas/art/ Kijk, daar heb je nou wat aan PS mooie screen en teminste geen fake want daar heb ik er nou wel zat van gezien Bewerkt: 22 oktober 2004 door marillion Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 mooi plaatje ook van ezy e lijkt mij helemaal in de styl van SA tof gedaan, en bedankt gtaplayer :nerd: cjryder.jpe Reageren
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 wel lache maar ik denk dat er nog veel meer zijn Reageren
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 wel lache maar ik denk dat er nog veel meer zijn ach ja iedereen zegt perfect maar jij niet hoor <_< Reageren
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 wel lache maar ik denk dat er nog veel meer zijn ach ja iedereen zegt perfect maar jij niet hoor <_< oke sorry ik vind ze ook lache=perfect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.