Geplaatst: 20 oktober 200420 jaren comment_37231 OWN SPEURTOCHTHoe heet de bus company? CannaBus Canny Bus Lines ik heb net nieuwe personages op de officielen site gezien maar wie het zijn weet ik niet
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren Auteur comment_38176 ik hoop dat er nog art work van het leger komt Bewerkt: 22 oktober 200420 jaren door gta player
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38190 B) Natuurlijk momt dat nog het is ook al bekend dat de army base er weer in komt dus! B)
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38196 ik hoop alleen dat ze dit keer wat aardiger zijn en niet meteen schieten
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38202 Tuurlijk schieten ze op je je word als het goed is een vette CRIMINEEL dus dan is het toch logisch dat ze op je schieten! Ze zitten echt niet op jou bezoekje te wachten denk ik! :lol:
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38212 Tuurlijk schieten ze op je je word als het goed is een vette CRIMINEEL dus dan is het toch logisch dat ze op je schieten! Ze zitten echt niet op jou bezoekje te wachten denk ik! :lol: de politie schiet toch ook niet altijd op je
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38246 Tuurlijk schieten ze op je je word als het goed is een vette CRIMINEEL dus dan is het toch logisch dat ze op je schieten! Ze zitten echt niet op jou bezoekje te wachten denk ik! :lol: de politie schiet toch ook niet altijd op je ja idd :huh: , het leger moet schieten waneer je sterren hebt .
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38251 Tuurlijk schieten ze op je je word als het goed is een vette CRIMINEEL dus dan is het toch logisch dat ze op je schieten! Ze zitten echt niet op jou bezoekje te wachten denk ik! :lol: de politie schiet toch ook niet altijd op je ja idd :huh: , het leger moet schieten waneer je sterren hebt . ja maar een burger mag niet zomaar een legerbasis inlopen maar dat gelijk schieten is inderdaad een btje overdreven
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38259 Lijkt mij wel leuk dat je juist geen sterren hoeft te hebben ook al heb je geen sterren je ben en blijft een CRIMINEEL! :unsure: tenminste als je een beetje handelt en mensen dood knal!
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38318 op de officele site staan ook twee agenten :lol: wie zijn dat zijn dat die agenten die ook een grote rol zullen krijgen :rolleyes:
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38394 vet er zijn dit keer ook vrouwelijke agenten!! :lol:
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38399 vet er zijn dit keer ook vrouwelijke agenten!! :lol: HORNY vrouw in uniform die screen hat ik nog niet gezien tenminste niet steeds van die mannelijke agenten op straat
Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38417 vet er zijn dit keer ook vrouwelijke agenten!! :lol: veeet cool , ff die vrouwlikke agent is in me wagen sleuren ahahah en dat plaatje staat op de flash screen! .
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38513 wie weet wat je met ze kunt doen, ik zou ze voor mij laten werken, valt op okee , maar vrouwen zijn makkelijker te hanteren(behalve mijn vriendin nee niet JoJo me echte!)
ik heb net nieuwe personages op de officielen site gezien maar wie het zijn weet ik niet