June 17, 200619 yr er zit ongeveer een uur werk in. hij is gemaakt met behulp van de tutorial van -matthijs- ik vind net de achtergrond (de lichtste dingen) een beetje te druk geworden, maar dat is mijn mening
June 17, 200619 yr Strakke vector signature. Alleen ik heb een paar opmerkingen. en Allereerst, wat is er links onder gebeurt. Het ziet er niet uit goed uit, lijkt wel op je gesmudged hebt daar. Ten tweede probeer wat meer ronde brushes te gebruiken, van die rondjes etc. Zodat het wat meer gevult is. Dan zal je zien dat het een stuk mooier word. 7/10
June 18, 200619 yr Ik vind hem heel goed gelukt Mooie achtergrond die er goed bijpast en ook leuke rand en lettertype en fond Van mij krijg je een 9.5 zeker wel
June 19, 200619 yr Redelijk goed gelukt hoor . Alleen is hij inderdaad iets te druk, dit zou je kunnen verhelpen door wat minder slierten ( ) de gebruiken en wat meer ronde brushes (Wat Gizmo al eerder zei). De kleuren zijn perfect, daar is niets slecht aan. Maar ik vind ook de blur wat teveel, in de tut van -Matthijs- staat inderdaad 4,0 pixel (denk ik?), persoonlijk vind ik dat teveel, meestal gebruik ik 2,5 px. . Mijn ratescore voor jou is: 7.65! KUTGW!
er zit ongeveer een uur werk in. hij is gemaakt met behulp van de tutorial van -matthijs-
ik vind net de achtergrond (de lichtste dingen) een beetje te druk geworden, maar dat is mijn mening