Ik verwijderde wat bij program files.. outlook express enz...
Nu , later die avond ging een vriend op me PC.
Er kwam dat blauwe scherm op van schijfcontrole maar dat duurde zeker al 20 minuten.
Dus ik zet me PC terug aan en af.. daarna ik zet he, terug op.. alles normaal:
En dan kwam dat ene scherm erop, veilige modus enz...
Dus ik dacht, ik neem maar veilige modus..
Maar dit ging niet, net of mijn klavier niet reageert.. dus ik wacht die 30 seconden.
Het laadscherm komt erop en als dat er ongeveer 2 seconden is springt er een blauw scherm op.. zo snel dat
je het niet kan lezen. En dan start de PC automatisch weer terug op en herhaalt dit.
Dus ik denk : snel nieuwe windows erop.. maar als die tekst erop komt : druk op een toets voor van de cd... reageert mijn toetsenbord ook niet, en dan herhaalt hij weer dit proces van hierboven.
Nu heb ik het weer voor.
Volledige computercrash... wat er gebeurde,
Ik verwijderde wat bij program files.. outlook express enz...
Nu , later die avond ging een vriend op me PC.
Er kwam dat blauwe scherm op van schijfcontrole maar dat duurde zeker al 20 minuten.
Dus ik zet me PC terug aan en af.. daarna ik zet he, terug op.. alles normaal:
En dan kwam dat ene scherm erop, veilige modus enz...
Dus ik dacht, ik neem maar veilige modus..
Maar dit ging niet, net of mijn klavier niet reageert.. dus ik wacht die 30 seconden.
Het laadscherm komt erop en als dat er ongeveer 2 seconden is springt er een blauw scherm op.. zo snel dat
je het niet kan lezen. En dan start de PC automatisch weer terug op en herhaalt dit.
Dus ik denk : snel nieuwe windows erop.. maar als die tekst erop komt : druk op een toets voor van de cd... reageert mijn toetsenbord ook niet, en dan herhaalt hij weer dit proces van hierboven.
Help me snel.. me ouders mogen het niet weten.