Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_442644 het is bevestig, er is net zoals bij san andreas een nieuwe versie uit van lcs. DE CHEATADEVICE WERKT NIET MEER. dit is de grootste verandering. ook moet je nu niet updaten naar 2.0 maar naar 2.6 bron: (filmpje)>>> Door Matiscus: Ik heb even de titel aangepast. Zodat leden weten over wat het gaat. <<<
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren Auteur comment_442647 hoezo een nieuwe versie een andere versie waarop de cheatdevice het niet meer doet
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_442653 beetje dom van R* want vele spelen met de cheatdevice . En ik dacht zoe met de cheatdevice winnen ze meer geld maar ja zo is het spel niet bedoeld
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren Auteur comment_442659 beetje dom van R* want vele spelen met de cheatdevice . En ik dacht zoe met de cheatdevice winnen ze meer geld maar ja zo is het spel niet bedoeld ja maar er is ook een andere reden voor. via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_442661 beetje dom van R* want vele spelen met de cheatdevice . En ik dacht zoe met de cheatdevice winnen ze meer geld maar ja zo is het spel niet bedoeld ja maar er is ook een andere reden voor. via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen weet ik niets van af maar het zal wel maar hebben we geheimpjes voor ASPHALT
Geplaatst: 19 juni 200618 jaren comment_444704 [/]via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen Heeft het iets te maken met van dat gore spul op internet dat begint met een P? Bewerkt: 19 juni 200618 jaren door Miyamoto
Geplaatst: 19 juni 200618 jaren comment_444706 via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen Heeft het iets te maken met van dat gore spul op internet dat begint met een P? Nee, hij heeft het over illegale manieren om games op je PSP te spelen. Bijvoorbeeld: Nintendo 64 games, CS 1.6, Jazz Jack Rabbit etc. Bewerkt: 19 juni 200618 jaren door VforV
Geplaatst: 19 juni 200618 jaren comment_444711 via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen Heeft het iets te maken met van dat gore spul op internet dat begint met een P? Nee, hij heeft het over illegale manieren om games op je PSP te spelen. Bijvoorbeeld: Nintendo 64 games, CS 1.6, Jazz Jack Rabbit etc. Ah, je bedoelt emulators...
Geplaatst: 19 juni 200618 jaren Auteur comment_444720 via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen Heeft het iets te maken met van dat gore spul op internet dat begint met een P? Nee, hij heeft het over illegale manieren om games op je PSP te spelen. Bijvoorbeeld: Nintendo 64 games, CS 1.6, Jazz Jack Rabbit etc. Ah, je bedoelt emulators... dat mag je niet zeggen op DIT forum dan moet je naar het volgende forum gaan: www. als ik dit hier zou plaatsen zou een mod het toch wel verwijderen .nl
het is bevestig, er is net zoals bij san andreas een nieuwe versie uit van lcs.
DE CHEATADEVICE WERKT NIET MEER.
dit is de grootste verandering.
ook moet je nu niet updaten naar 2.0 maar naar 2.6
bron:
>>> Door Matiscus: Ik heb even de titel aangepast. Zodat leden weten over wat het gaat.
<<<