Ik heb een PC gezien voor een prijs van €285, splinternieuw. De volgend dingen zitten erop;
Behuizing:
4u-Com Miditower 3131
Deze fraai vormgegeven kast wordt standaard geleverd inclusief netspannings kabel en 400Watt voeding.
De kast beschikt over twee 3.5" inch bay's en drie 5.25" inch Bay's,
Specificatie's
- 2x 2.5" inch Bay
- 3x 5.25" ïnch Bay
- 400Watt voeding
- Intern.
- Compatible met alle MicroAtX Moederborden
Kast afmetingen: 435x180x405mm
Gewicht Leeg: 5.0KG
Moederbord:
Asus P5S800-VM Micro Atx / All in one
De P5S800-VM ondersteunt de nieuwste Intel Pentium 4 CPU in LGA775-uitvoering. Met 800 MHz FSB, 1MB L2-cache, Hyper-Threading Technology en kloksnelheden tot 3,6 GHz en hoger, is Intels LGA775 Pentium 4 een van de snelste desktopprocessoren van dit moment.
Het moederbord ondersteunt SIS HyperStreaming-technologie wat op intelligente wijze het streamen van data beheert tussen de North Bridge en de South Bridge, geheugen, grafische interface en andere randapparatuur, en zo voor efficiënte en superieure prestaties zorgt.
Kenmerken:
- Intel LGA775 Pentium 4 CPU
- SiS 661FX-chipset
- HyperStreaming-architectuur
- Ultra-AGPII™ technologie
- Seriël ATA
- DDR400
- RAID0, RAID1
Processor:
Intel Celeron D336 Processor (2.8Ghz)
De nieuwe serie Celeron van Intel, Deze processoren zijn geschikt voor moederborden met een 775 Socket.
De Processoren werken met een front side bus van 533Mhz en beschikken over 256kb l2 Cache
Specificatie's
Merk: Intel
Type: Celeron D-336
Specificaties
Socket : 775
Kloksnelheid : 2.80Ghz
Front side bus : 533
Level 2 cache : 256 Kb
Verpakking : Boxed
Geheugen:
Kingston Valueram 256MB DDR400 (CL3)
Merk Kingston
Type Valueram
Model: KVR400X643A/256
Specificaties
Geheugen grootte 256 Mb
Klokfrequentie 400 Mhz pc 3200
Aansluiting 184 pins
Cas-latency 3
Voltage 2.5V
Verpakking Retail
Overige informatie
Harde schijf:
Excelstor Jupiter J880, 80GB, 2MB Cache
Een 80GB harde Schijf van Excelstor, Dit model heeft een snelheid van 7200 toeren (Rpm) en een Buffer van 2MB.
Model Number:J880
Capacity:80 GB
Speed:7200 rpm
Seek time:8.5 ms avg
Interface:Ultra DMA 133
Voor deze harde schijf adviseren ze een HDD Koeler
DVD-Speler:
Lite on 16X DVD Speler Zwart
Merk: Lite On
Type: Wisselend
Kleur: Zwart
Muis:
Standaard Optische Muis
Deze optische muis van Cellink is van zeer hoge kwaliteit. Stof in de binnenkant van de muis is nu verleden tijd. De muis heeft een PS/2 en USB aansluiting en wordt automatisch door Windows XP herkend. Te verkrijgen in de kleuren zwart en silver
Toestenbord:
Logitech Office toetsenbord in zwarte uitvoering
Het Office Keyboard is het beste in zijn klasse: het combineert efficiëntie met een robuuste constructie. Het morsbestendige ontwerp is bedoeld voor intensief gebruik en kan de levensduur van het toetsenbord verlengen. Dankzij het Office Keyboard met zijn zachte toetsen van normaal formaat en afneembare handsteun is typen gemakkelijk en comfortabel.
Robuust, duurzaam standaardtoetsenbord
Verkrijgbaar in zwart of lichtgrijs
Lay-out met 104 toetsen
Afneembare handsteun in een bijpassende kleur
Alleen-PS/2-connector; voor Windows 98, NT, 2000, Me, XP
Geen software vereist
3 jaar garantie
Speakerset:
Yours! 2.0 Speakerset (Model: SA-583)
Nu zou ik graag jullie willen horen, er hangt een prijskaartje van 285 euro. Is dit goed voor die prijs? Wat is minder spul en wat goed spul?
En zou ik er andere dingen bij kunnen kopen die er in plaatsen?
Hallo,
Ik heb een PC gezien voor een prijs van €285, splinternieuw. De volgend dingen zitten erop;
Behuizing:
Moederbord:
Processor:
Geheugen:
Harde schijf:
DVD-Speler:
Muis:
Toestenbord:
Speakerset:
Nu zou ik graag jullie willen horen, er hangt een prijskaartje van 285 euro. Is dit goed voor die prijs? Wat is minder spul en wat goed spul?
En zou ik er andere dingen bij kunnen kopen die er in plaatsen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Niels