Jump to content
Geplaatst:
comment_442976

Het lijkt me nu wel moeilijk dat we die grote ee vinden waar rockstar het over had, het zal nog wel even duren voor dat we hem vinden.Zal rockstar hem dan nie een moeten onthullen want ik ben wel erg nieuwgierig

• Reacties 158
  • Bezichtigingen 10k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_461990

hmm...

anderhalf uur gezocht en niks gevonden.

Ik ga maar op zoek naar de 'grote' easter egg of wat dat ook mag zijn.

ze zeggen dat die spook auto's te maken hebben met de dood van de vader van CJ

Geplaatst:
comment_462053

lol die spookautos zijn volgens mij nie echt een ee.

die kapotte auto zie uje wel vaker in het spel gewoon als verroest oud bakkie,

maar een speciale rolt ergens van een heuvel af.

makkelijke verklaring: erachter staat een huis en daar moet de auto staan.

jammer genoeg heeft r* de auto ve3rkeerd gespawned zodat ie van de berg afrolt wanneer je in de buurt komt...

dit is hetzelfde als de verkeerd gespawnde beagle in fort carson die staat op een oprit waar een auto hoort te staan lol

dus dat heeft denk ik niks te maken met een ee (vind ik dan) en zeker niet met de grote ee (als die al bestaat dan).

Bewerkt: door nuke_obelisk

Geplaatst:
comment_462158

Ik ben ook opzoek naar "De grote EE".

Ik heb al zo'n beetje half las venturas uitgekamt, maar nog niks gevonden.

Ik heb zelf misschien een vermoeden waar zou kunnen zijn(of in ieder geval een easter egg):

covealot8le.jpg

Het is Cove-a-lot, een soort van kasteel in Las Venturas.

Ik vind het raar dat het nergens voor gebruikt word, terwijl het toch zo'n groot gebouw is.

Wat denken jullie ervan?

Greets,

Mickey

Geplaatst:
comment_462268
Lijkt op camelot van dat konin arthur verhaal

Het is in het echt een kasteel, de naam is inderdaad Camelot. Wat ook waar is is dat het een kasteel is in de verhalen van King Arthur. Check >deze< screen en leg ze eens naast elkaar lijkt als 2 druppels of niet? Dit is duidelijk een verwijzing naar het kasteel. Ik weet dit omdat dit al geruime tijd bekend was. Als je wilt weten of jou EE of verwijzing al bestaat neem dan even een kijkje in het Verwijzingen + Geintjes topic of gebruik de zoekfunctie.

Dan nog even iets anders, jullie gaan opzoek naar de grote EE. Ik wil daarom even wat zeggen:

- Weten jullie waar je naar zoekt?

- Weten jullie waar je moet zoeken?

- Misschien is hij al gevonden, er zijn al zoveel EE gevonden.

Als dit onbeantwoord blijft, waarom zou je dan nog zoeken. Je zoekt maar in het wildweg wat op, dan zul je het denk ik nooit of niet gauw vinden.

@ CenMan: Dat hoef je niet speciaal weer te melden.. :t

Bewerkt: door -Matthijs-

Geplaatst:
comment_462566

-naar een EE

-In SA waarschijnlijk

-als hij al gevonden is, waarom weten wij hier dan niks van?

Geplaatst:
comment_462604

-naar een EE

-In SA waarschijnlijk

-als hij al gevonden is, waarom weten wij hier dan niks van?

Precies, als DE easter egg gevonden is verspreid dat nieuws zich als een lopend vuurtje

Geplaatst:
comment_462639

Ik snap ook wel dat jullie heel graag die EE willen vinden. Zoiets heb ik zelf namelijk ook al eens geprobeerd. Een paar maanden terug, je gaat dan fanatiek opzoek en komt met lege handen 'thuis.' Ik wou zelfs een team opstarten, dus heb ik toestemming gevraagd aan .Levi. destijds. Hij stelde dus die 3 vragen ook aan mij en ik wist er geen antwoord op. Want van die kant had ik het nog niet bekeken.

• Weten jullie waar je naar zoekt?
  • Weten jullie waar je moet zoeken?
  • Misschien is hij al gevonden, er zijn al zoveel EE gevonden.

Ik zal even vertellen hoe het ongeveer ging. Het ging destijds over een team: Een Alcatraz team, dat was al een keer eerder georganiseerd. Maar een paar leden haden een nieuw topic geopend over die grote EE. Ik kwam dus met het idee weer een nieuw team te maken, de map in stukjes verdelen etc.

Ik stuurde eerst een PM naar .Levi. ik kreeg een antwoord terug:

Ik snap niet echt het nut om nu weer een team op te starten om een grote EE te zoeken. Want blijkbaar weet je niet waar je naar zoekt..

Hier heb je punten 1 en 2 al, je weet niet wat je zoekt. Is het groot is het klein, is het een voorwerp is het een mens. En ga zo maar door. Misschien heb je hem al eens gezien maar heb je eroverheen gekeken, omdat je niet wist waar naar je zocht. En waar bevnd zich het, SA is toch wel heel groot om een EE te zoeken. Hij kan overal liggen en dat is nu het probleem; waar?!

Wie zegt dat er nog een laatste EE gevonden moet worden, misschien zijn alle grote EE's al gevonden of misschien zijn er nog heel veel maar dan meer verwijzingen of kleine dingen.

Daar is Punt 3, Misschien is tussen al die vele EE 'per ongeluk' zonder dat iemand er flauw benul van heeft die grote EE al gevonden. Dat weet jij niet, dat weet ik niet. Dat komt ook weer omdat je niet weet wat en waar je naar zoekt. Als je dat weet vind ik dat je pas echt fanatiek met zoeken kan beginnen. En natuurlijk gaat R* niet alles afzoeken, zo weten denk ik ook niet of hij al gevonden is.

Mocht je toch gaan zoeken, succes.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.