Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_443238 Telkens als ik een NFO bestand wil openen om te lezen kan dat niet. Wat is dit?
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_443245 - Is een .NFO wel een bekende extensie? - Waarvoor gebruik je dat bestand? - Weet je zeker dat het bestand correct is? Verder kan ik niet zoveel verzinnen, als je wat meer informatie geeft kan ik kijken hoe je ervoor kan zorgen dat hij wel opent. --- Kijk hieronder voor een daverende link . Bewerkt: 17 juni 200618 jaren door SummerBase
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_443253 Probeer dit bestand eens te openen met "kladblok/notepad" Gebruik rechtermuisknop op het .NFO bestand, en klik op "openen met" en klik kladblok/notepad aan. EDIT: Mania-92 wat me nét iets voor, alsnog probeer het, het is iets sneller dan NFO viewer enal Bewerkt: 17 juni 200618 jaren door ShortY-
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_443268 verklaring .nfo wordt al jaren gebruikt door lui als extentie voor informatie bestanden icrosoft heeft in zijn slimigheid bedacht het type .nfo te gebruiken voor bestanden met inhoud ; System Info File je kan meerdere dingen doen .. zoals gezegd een nfo bestand progje downloaden het gewoon openen met wordpad / notepad / word / whatever .. door programma selecteren je kan ook gaan haxoren en de nfo type niet meer laten openen door de windows info viewer
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren Auteur comment_443383 Jep mania, kwam er ook achter, voor dat jij het poste. Bedankt in iedergeval.
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_443405 .nfo files werken nooit Jawel, als je gelezen had wat hierboven stond kon je zien dat je ze met kladblok kunt openen. Als je games/software download zit er meestal een .nfo bestand bij met informatie over de game, beveilingen, cracks etc..
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_443416 Wat houden we ons toch weer goed aan de regels. Je kan zoals al eerder werd gezegt een NFO bestand gewoon met kladblok openen en lezen.
Telkens als ik een NFO bestand wil openen om te lezen kan dat niet.
Wat is dit?