Jump to content
Geplaatst:
comment_443497

yo,

mensen hebben verschillende meningen over de naam van gtaIV. sommige zeggen dat het maar een werknaam is, andere mensen zeggen dat gtaIV de 'echte' naam is. wat vinden jullie? zelf heb ik geen flauw idee! :?:D8)

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

naam gtaIV 97 leden hebben gestemd

1. 1. krijgt gtaIV een andere naam?

• ja, gtaIV is maar een werknaam
      24
    • ik heb geen idee
      14
    • nee, het gaat gewoon gtaIV heten!
      55

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_449560

de tijd zal het leren.

maar ik hoop (niet denk) dat het een werk naam is

en ik hoop niet dat het gta san andreas stories word want dat is natuurlijk ook mogelijk.

maar zouden jullie nog inspiratie hebben na zoveel gta's

ja veel wel maar rockstar heeft al bewezen geen moeite te hebben met een port met een port met een port en nog een paar ports.

nogmaals, de tijd zal het leren

Geplaatst:
comment_451735

Ik doe toch een gok. Ik denk een werknaam, want ze hebben het wel heel erg vroeg aangekondigt dus wat ik daar uit haal hebben ze nog helemaal niks gemaakt of geschreven!

& ze kunnen echt niet meteen zeggen zo heet de stad als ze nog met Vice City stories bezig zijn!

Zo denk ik erover!

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_473344

Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, tenzij je niet kunt tellen weet je dat er inmiddels al acht GTA's zijn, dus als Rockstar nu met de naam "GTAIV" zou komen zou iedereen denken "WTF?"

Ik denk dat het gewoon weer GTA wordt met de naam van de stad waar het zich afspeelt erachter

Geplaatst:
comment_473491

Ik hoop dat het gewoon een werknaam is. Ik zou het ook raar vinden want 1 was er gta toen gta 2 toen gta 3 vanaf toen zijn ze namen gaan gebruiken. Dan beginnen ze nu in een keer weer met gewoon een cijfer?? t klopt trouwens niet eens. dan zou het eigenlijk gewoon gta 6 moeten heten! want het is de 6e gta!

Geplaatst:
comment_473534
zoals al gezecht R* heeft nog nooit werknamen gehad en ik vind GTAIV prima klinken het begin van een nieuw era :bier:

Waar heeft Rockstar dan de naam GTAIV genoemd?

En het is niet de 6e maar de 9e GTA.

1. GTA

2. GTA: London 1969

3. GTA2

4. GTA3

5. GTA: Vice City

6. GTA Advance

7. GTA: San Andreas

8. GTA: Liberty City Stories

Bewerkt: door Lance Dance

Geplaatst:
comment_474297

Ik denk gewoon dat ze het GTAIV gaan noemen,ze hebben het al aan aangekondigd...Dus het lijkt mij een beetje sterk om dan opeens van naam veranderd.

En waarom zouden ze een werk naam gebruiken,Dat hebben ze nog nooit gedaan...En het lijkt mij ook overbodig.

Al hoop ik wel dat het niet GTAIV gaat heten,omdat het zo...uuh, dom klinkt.Vooral omdat dit eigenlijk de 10e GTA word (niet 9e want eerst komt Vice City Stories uit).

Máár het IV kan ook staan voor een nieuwe era,zoals gta3 (3th person vieuw)

Dus ik ben er nog niet helemaal uit xD

Geplaatst:
comment_478392

Ik denk dat GTA 4 de echt naam is.

Ook omdat dit weer een nieuwe engine is...

Maar waarom is GTA 2 dan GTA 2 genoemd???

Dit is toch ook van dezelfde engine als GTA 1???

Dus als hier iemand uitleg over wilt geven...

gta-freak2

Geplaatst:
comment_478400

GTA1, GTA2, GTA: London 1969, en GTA Advance hebben dezelfde engine.

GTA3, GTA: Vice City, GTA: Liberty City Stories en GTA: San Andreas hebben een andere engine.

En het feit dat de nieuwe GTA een nieuwe engine heeft is juist een punt waarom het niet GTAIV gaat heten.

Geplaatst:
comment_478438

als dat echt waar is dan betekent het niet alleen dat het GTAIV gaat heten, maar ook dat Rockstar echt een samenwerking aangaat met Microsoft en dan zullen alle volgende GTA's waarschijnlijk extra's hebben voor de Xbox....

Ze zouden nu zelfs GTA alleen nog kunnen gaan uitgeven voor de Xbox (ik eg niet dat ze het doen om dat Rockstar dan minder verdient, maar toch)

das dus zwaar kloten....

en ik snap ze nu echt niet meer waarom ze het GTAIV noemen, omdat er al zoveel GTA's zijn met subtitels.

En meer gamers zullen did raar vinden.

En als het echt is is deze poll ook zwaar overbodig omdat er dan gewoon bewijs voor is.

Bewerkt: door Lance Dance

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.