June 18, 200619 yr Ik heb de bmw m3 gepictuned, wat vinden jullie van deze(2e van mij)pictuning? http://img367.imageshack.us/img367/3796/bm...uningjpg7bp.jpg Edited June 18, 200619 yr by Bongo
June 18, 200619 yr De carbon (motorkap) is erg netjes. + De badlook ook. De kleur kan beter, want ik denk dat rood, silver of in die richting beter staat. De blendering is ook goed. De enige minpunten, zijn de voorbumper (Die heft links een te groot gat) en de lak. 7,8/10
June 18, 200619 yr Author Die helft links is juistem goed want rechts gaat die gat in de bocht van de bupmer mee.
June 18, 200619 yr Non, Je ziet het verkeerd, je moet ook de binnenkant van de bumper van de gat maken, wat je niet hebt gedaan, dus nu klopt hij niet. Als je een stroke had gedaan in het zwarte kon je wel zien dat het een gat is nu lijkt het dat hij tegen een of ander paaltje is gereden.
June 18, 200619 yr Er zijn enkele foutjes, maar die zijn al gemeld Dus nu ga ik dan maar de goed gelukte dingen opnoemen De kleuren zijn heel goed gedaan, ze passen bij elkaar, en de auto ziet er nu ook specialer uit Vooral de kleuren vielen dus direct op Een 8.6
June 19, 200619 yr Author Non,Je ziet het verkeerd, je moet ook de binnenkant van de bumper van de gat maken, wat je niet hebt gedaan, dus nu klopt hij niet. Ok zal ik doen EDIT: Nu heb ik hem weer iets anders gedaan: http://img125.imageshack.us/img125/9595/bm...ningjpg22sc.jpg Edited June 19, 200619 yr by Bongo
June 19, 200619 yr Nog steeds dezelfde fout, carbon is weg, is jammer, en het gaas is onrealistitsch.
June 19, 200619 yr Mooi gedaan, en mooie afwerking. Alleen de bumper (beide) zijn niet mooi. Tip: Maak het gaas aan de buitenkanten wat donkerder, voor een realistisch effect. Ik vind de 1e mooier.
June 19, 200619 yr Author Hee -Supremecars- wil je dan die bumper effe bruschen zodat ik kan zien wat je bedoeld?
June 19, 200619 yr Kzal eens even voor je kijken. [Edit:] Kheb maar wat geprobeerd. Wat vind je zelf? Edited June 19, 200619 yr by -supremecars-
June 20, 200619 yr Als ik jou was had ik alleen de Intercooler gedaan De bumper ziet er misschien niet top uit, maar wel beter. Door dat de gaten bij Bongo te groot zijn.
June 20, 200619 yr Ik vond de eerst mooier als de tweede. Ik houd wel van die kleuren. Inderdaad was de bumper een minpunt Rate: 8/10
June 20, 200619 yr Author Kzal eens even voor je kijken.[Edit:] Kheb maar wat geprobeerd. Wat vind je zelf? Is inderdaad mooier dan die van mij, maar die van mij heb ik gebrusht. Maar bedankt in ieder geval
June 20, 200619 yr Tis niet echt brushen, brushen doe je kleur opvullen en verwerken met de smudge, burn en dodge tool.
Ik heb de bmw m3 gepictuned, wat vinden jullie van deze(2e van mij)pictuning?
http://img367.imageshack.us/img367/3796/bm...uningjpg7bp.jpg
Edited by Bongo