Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

BMW M3

Featured Replies

De carbon (motorkap) is erg netjes.

+ De badlook ook.

De kleur kan beter, want ik denk dat rood, silver of in die richting beter staat.

De blendering is ook goed.

De enige minpunten, zijn de voorbumper (Die heft links een te groot gat) en de lak.

7,8/10

  • Author

Die helft links is juistem goed want rechts gaat die gat in de bocht van de bupmer mee.

Non,

Je ziet het verkeerd, je moet ook de binnenkant van de bumper van de gat maken, wat je niet hebt gedaan, dus nu klopt hij niet.

Als je een stroke had gedaan in het zwarte kon je wel zien dat het een gat is nu lijkt het dat hij tegen een of ander paaltje is gereden. :puh:

Er zijn enkele foutjes, maar die zijn al gemeld

Dus nu ga ik dan maar de goed gelukte dingen opnoemen

De kleuren zijn heel goed gedaan, ze passen bij elkaar, en de auto ziet er nu ook specialer uit

Vooral de kleuren vielen dus direct op

Een 8.6

Nog steeds dezelfde fout, carbon is weg, is jammer, en het gaas is onrealistitsch.

Mooi gedaan, en mooie afwerking.

Alleen de bumper (beide) zijn niet mooi.

Tip: Maak het gaas aan de buitenkanten wat donkerder, voor een realistisch effect.

Ik vind de 1e mooier.

  • Author

Hee -Supremecars- wil je dan die bumper effe bruschen zodat ik kan zien wat je bedoeld? :Y

Kzal eens even voor je kijken.

[Edit:]

tune0ym.th.jpg

Kheb maar wat geprobeerd.

Wat vind je zelf? :puh:

Edited by -supremecars-

Als ik jou was had ik alleen de Intercooler gedaan :)

Als ik jou was had ik alleen de Intercooler gedaan :)

De bumper ziet er misschien niet top uit, maar wel beter.

Door dat de gaten bij Bongo te groot zijn.

Ik vond de eerst mooier als de tweede. Ik houd wel van die kleuren. Inderdaad was de bumper een minpunt :(

Rate: 8/10 :)

  • Author
Kzal eens even voor je kijken.

[Edit:]

tune0ym.th.jpg

Kheb maar wat geprobeerd.

Wat vind je zelf? :puh:

Is inderdaad mooier dan die van mij, maar die van mij heb ik gebrusht.

Maar bedankt in ieder geval _O_

Tis niet echt brushen, brushen doe je kleur opvullen en verwerken met de smudge, burn en dodge tool.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.