Jump to content
  • Reacties 40
  • Bezichtigingen 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_37889

ik snap het echt niet hoor, die gasten worden panis als ze een cheat vinden.

A) het is niet nodig

B) een echte GTA speelt naar mijn inziens zonder cheats.

beetje onbenullig maar oke sommige mensen hebben er baat bij

Geplaatst:
comment_37915

de mensen willen toch een spel dat zo echt mogelijk is , nou dat heb je nu of gaan mensen in het echt niet dood als ze vol gas tegen een muur rijden????(ja ik weet het het zou mogelijk zijn maar de kans is klein) :puh:

Bewerkt: door webbes

Geplaatst:
comment_37987
Unlock All Weapons

During gameplay press R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. A message will confirm correct code entry

'All Weapons'? Wat een bullshit, bij GTA cheats zijn er 3 weapon cheats omdat je ze nooit allemaal tegelijk kan dragen.

Geplaatst:
comment_38006
maar hoe zouden ze ooit codes weten van een spel dat nog niet uit is en toen ook niet illegaal verkrijgbaar was

Viktor als je goed gaat zoeken op internet kan je hem downloaden maar doe maar niet. GEEF ze gewoon aan bij R* is veel leuker geloof mij maar :):D

Geplaatst:
comment_38008
maar hoe zouden ze ooit codes weten van een spel dat  nog niet uit is en toen ook niet illegaal verkrijgbaar was

Viktor als je goed gaat zoeken op internet kan je hem downloaden maar doe maar niet. GEEF ze gewoon aan bij R* is veel leuker geloof mij maar :):D

ik ben het niet van plan ik ben namelijk tegen die illegale verise

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.