Jump to content
Geplaatst:
comment_445380

Precies een jaar nadat NandroDavids hier op het forum gekomen is heeft hij besloten om te vertrekken en de functie van Moderator in het Sportforum neer te leggen.

Hij heeft lang over dit (ook voor ons onverwachte) besluit nagedacht, en besloten te stoppen omdat zijn interreses zijn verschoven naar andere zaken buiten het forum.

Ik wil hem hierbij namens de crew heel hartelijk bedanken voor het werk dat hij voor het forum (en WikiGTA) verzet heeft, en natuurlijk ook voor de prettige samenwerking. Nandrodavids heeft in de laatste maanden als moderator het Sportforum weer tot een actief en leuk onderdeel van GTAforum.nl gemaakt. Wij gaan op heel korte termijn op zoek naar een opvolger, om zijn werk niet verloren te laten gaan.

Nandrodavids heeft me gevraagd, om dat namens hem in dit topic te plaatsen:

Speciale dank aan:
  • Joriz: Bedankt voor het Forum, waar ik een jaar lang met plezier rond heb gehangen.
  • GTA-Sheep: Bedankt voor het altijd klaarstaan, en het geven van antwoorden op mijn soms toch wel lange PM's.
  • Dizzee: Bedankt voor het vertrouwen: Je stelde me voor als Superlid, als Megalid en als Moderator. Nogmaals mijn grote dank daarvoor!
  • Ruurd: Ook al lees je het waarschijnlijk niet meer, bedankt voor de MSN-gesprekken en het PM-verkeer dat we hadden. Je zult altijd een Forumlegende blijven.

_O_ Joriz, GTA-Sheep, Dizzee en Ruurd _O_

Nandrodavids, nogmaals bedankt voor alles en heel veel plezier en succes in je nieuwe bezigheden.

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 3.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_461507
Beetje onnodig? Slotje erop?? :slotje: Of weg laten rotten?

Wou je mij weg laten rotten...? :clown:

Nee, even serieus: Ik vind 't ook een beetje onzinnig om hier nog te posten, want iedereen die dat heeft willen doen heeft dat vast al wel gedaan. Een slot vind ik ook wat overdreven, laten we dit topic maar rustig laten afzakken naar de diepten van het Feedback Forum... :puh:

Geplaatst:
comment_463343
Een slot vind ik ook wat overdreven

Sorry Nadrodavids maar nu vind ik het echt wel een keer goed geweest.

Wil je Nadrodavids toch nog bedanken voor zijn inzet, doe dat dan via PB. :)

Ik vindt het jammer dat ik dit Topic toch op slot heb moeten doen.

Slot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.