Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Giorgo Vs ~> GizmO <~

Featured Replies

Ik ik ik ik. :D

  • Author

Ok is goed.

golf0qo.th.jpg

@Hier onder

Omg, ik ben ook scheef ook.

Had eerst ook een volkswagen logo op een audi gezet zonder dat ik het door had. :bonk:

Edited by ~> GizmO <~

  • Author

Giz :

golf0qo4tt.th.jpg

Giorgo :

polopt4lt.th.png

Mooie Golf Gizmo :puh: eigenlijk is het een polo. :D .

Stemmen kan tot 22 Juni, Succes Gizmo.

Stem: Giorgio

Waarom: ik vind die van Giorgio minder pixelachtig als die van Gizmo. Bij Giorgio zitten ook nog mooie reflecties van het lak. En Gizmo is het nummerbord vergeten :)

Ik vind die van Giorgo een beetje snel-afgemaakt uit zien, niet dat het dat is. Voorbeeld: waar voorheen de antenne zat zie ik een blurwolk, ook zit er nog een stuk straat/weg/ondergrond onder de voor bumper wat een halve centimeter daarnaast niet zit, is er nog een stuk ondergrond helemaal links en is de lucht op een gegeven moment gedubbeld.

Ik stem op Gizmo, en Dutchy, volgens mij heb jij de 2 door elkaar gehaald.

Ik stem voor Giorgo voor verschillende redenen.

Bij Gizmo zijn de uitlaten echt niet geslaagd...de ramen zijn een beetje Choppy.

De velgen staan ook niet echt bij de auto.. meer Muscle Car-velgen.

Ook is Gizmo een kleine detail vergeten, hij heeft zijn voorpinker mee rood gekleurd.

Ik vind het ook niet zo mooi omdat Gizmo zijn wagen zo hoog staat en tuning wagens staan altijd laag.

Weder, Bij Giorgo zijn er maar enkele foutjes zoals : bovenaan die wolk. En de antenne is een betje blur.

En de asfalt bij Giorgo zijn voorste wielkas.

Maar ik ben het niet eens met jou hoor Eli.

Ik was er namelijk bij toen Giorgo deze wagen maakte en hij heeft er meer dan 2 dagen over gedaan.

De velgen was hij zeker 4 uur naar op zoek. Dus hij heeft wel erg veel moeite gedaan.

Naja. mijn stem is duidelijk zeker ?.. Giorgo.

Ik stem op Giorgo. Want zijn kleur ziet er wat beter uit. Zijn auto heb geen uitlaat in het midden (vind ik lelijk). En de toeretellers in de ruit zijn gruwelijk.

Stem gizmo:

Goed gecleaned, inclusief nummer bord.

En tja... Dan mag je de weg niet meer op

Gast dit is een pictuning geen echte tuning daar voor moet je een pictune niet afkeuren.

De velgen was hij zeker 4 uur naar op zoek.

:sst: Zo das knap xd. ( Je zat er bij, pfff, zal ook saai geweest zijn als je daar 4 uur hebt gezeten omdat giorgo een velg zocht.

Gizmo:

In iedergeval leuke kleur, goeie velgen, en blendering, de midden uitlaten staan er goed op.

Minpunten.

De achterlichten zijn niet zo heel top.

Girogo:

Pluspunten:

De uitlaten zijn goed.

Goed geselecteerd op de achterlicht (links na)

Minpunten

Niet helemaal gecleaned, daarom vind ik het nummerbord een grote min punt.

Daarbij komt ook dat bij de deur en de kofferbak grote blur vegen zit.

De kleur is niet mijn smaak.

De afwerking klopt niet: Zie de lucht, en de voorste wielkas, je kijkt door de bumper heen wat bij geen enkele auto is.

Het is te licht voor de neon, hij hoort donkerder te wezen om de neon goed te laten zien.

Gizmo:

Ziet er leuk uit, netjes geshopt.

Groot minpuntje vind ik echter wel het "chroom". Ik vind het er gewoon niet echt uitzien :N.

Giorgo:

Ziet er zeer goed uit, de velgen vind ik helemaal te gek en de neon is goed gelukt.

Alleen je metertjes (in het raam) vind ik er nogal vaag uitzien, maar dat kan aan mij liggen.

Ik zie ook nog een foutje bij de bodypaint, het linker achterlicht ;).

Verder geen opmerkingen, al had je wel ff dat bovenste stukje kunnen weghalen bij de lucht.

Mijn stem: Giorgo

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.