Jump to content
Geplaatst:
comment_37944

Tot onze spijt hebben wij moeten melden dat Grand Theft Auto: San Andreas is uitgelekt. Maar alle hoop is nog niet verloren... :huh:

Toen ik gister eens rondsurfde op het internet (geen namen noemend), kwam ik een site tegen die san andreas downloadbaar aanbood. Ik aarzelde geen moment en stuurde rockstar een e-mail. Nu kijk ik net op die site om te kijken of het er nog is, en de users die het hadden aangeboden zijn allemaal verdwenen (een stuk of 25). R* doet er dus echt alles aan om zulke bandieten aan te pakken.

Ik vraag jullie dus ook niet de moed te verliezen en wanneer je een site opmerkt die San Andreas downloadbaar biedt, deze te melden, zodat Rockstar er korte metten mee kan maken. :)

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_39016

maar het was een forum en iemand had een link nar zijn flimpje dus kreeg ik meteen zo'n download schrem voor me kan ik die link ook gewoon opsturen?

(maar ik mag zeker geen schreenshots van het flimpje maken en hier plaatsen)

Geplaatst:
comment_39086

hier site waar je san andreas kan downen.... is echt vet spel man :lol: *****

*Dit is ten strengste verboden!!!!!!

Bewerkt: door Se7en

Geplaatst:
comment_39110
hier site waar je san andreas kan downen.... is echt vet spel man :lol: *****

*Dit is ten strengste verboden!!!!!!

Moet je soms weer een Ban krijgen?! :angry:

Geplaatst:
comment_39118

ik denk dat er gewoon ergens op de site goed moet worden aangegeven waar je die url's naar toe moet sturen en niet dat iedereen links gaat posten ik denk dat er zo alleen maar meer zal worden gedownload

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.