Jump to content
Geplaatst:
comment_445797

Hey mensen heb iets vreemds bij Verdant Meadows gezien; als je nog in het begin van het spel zit is de grond bij de ingang van het huisje gewoon beton, zoals de rest, maar als je de verder komt (weet niet precies hoe ver was nog niet bij de VerdantMeadows missies ben nu bij vertical bird) wordt de grond opeens dood! Hier heb ik een dode grond shot:

Misschien is dit zo'n grote easter egg??? Heb geen idee wat het is. Weet iemand hoe dit komt? (Heb geen cheats gebruikt)

<Ik kom nog met screen van hoe het eerst was>

:engel:

Edit: Het blijkt dus dat dit enkel s'nachts is! Ik wilde een foto overdag maken omdat hij s'nacht onscherp was, en toen was het weg!!! Maar als je kijkt zie je wel een soort omkringeling waar het was/zal worden. Hier een screen van overdag:

Edit: Komt niet doordat het donker wordt want overdag is de rest van de grond precies hetzelfde maar 's nachts niet...

Edit: Het bewijs! Ik heb een foto gemaakt op een nacht waarop het niet donker is, maar de grond verandert toch!!! :klap:

Bewerkt: door frostiemen

Featured Replies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.