June 21, 200620 yr eey, ik krijg C & C Generals niet geinstalleerd hij gaat niet verder dan 25% hij zegt ofzo dat hij english.big niet kan vinden, moet ik dan cd2 erin doen of niet ?
June 21, 200620 yr Nee, je CD1 is beschadigd. Kijk of er wat op zit (viezigheid). En was je CD een keer. Want bij mij vraagt hij om CD2 En niet om een file. Door jou heb ik C&C geïnstalleerd Edited June 21, 200620 yr by ikt
June 21, 200620 yr Als je meer computers in huis hebt kun je kijken of het daar wel lukt. Je zou het ook in de andere CD-drive kunnen proberen. Ik had eerst hetzelfde probleem (een foutmelding tijdens de installatie), toen probeerde ik de andere CD-drive en lukte het wel.
June 22, 200620 yr kan er nog iemand helpen ? Probeer alles te kopieeren naar je hardeschijf, En vanaf daar instaleren, Anders even pc opnieuw opstarten.
June 26, 200620 yr Als hij zegt dat hij english.big niet kan vinden, dan staat hij niet op de CD en heb je hem waarschijnlijk illegaal. Of niet?
June 26, 200620 yr Als hij zegt dat hij english.big niet kan vinden, dan staat hij niet op de CD en heb je hem waarschijnlijk illegaal. Of niet? Ik had ook dat probleem met m'n legale versie, toen gebruikte ik de andere cd-drive en het lukte wel. Het probleem ligt dus niet bij een illegale versie.
eey,
ik krijg C & C Generals niet geinstalleerd hij gaat niet verder dan 25% hij zegt ofzo dat hij english.big niet kan vinden,
moet ik dan cd2 erin doen of niet ?