June 21, 200619 yr Hallo, ik heb nog wat screenshots voor gtagames, kan ik deze op een manier naar jullie sturen en op welke email adres. Deze screenshots zijn van goede kwaliteit.
June 23, 200619 yr Inzendingen worden niet meer geaccepteerd. En de screenshots over GTA Vice City hoef je niet te maken. Er zijn genoeg.
Hallo, ik heb nog wat screenshots voor gtagames, kan ik deze op een manier naar jullie sturen en op welke email adres. Deze screenshots zijn van goede kwaliteit.