June 21, 200619 yr wat vinden jullie van stunt filmpjes waarin mod's worden gebruikt? Ik vindt het eigelijk alleen maar leuker ik bedoel de filmpjes worden er gaver op en iedereen kan ze downloade dus. Nou ja, emm geef je mening
June 21, 200619 yr Mag ik vragen wat dit met het spel GTA SA te maken heeft? Ik bedoel, je speelt het spel toch om de missies enzo te doen en niet met mods stunts te gaan doen. Lijkt mij, hoor
June 21, 200619 yr Een probleem is dat jij gta san kan crasen maar het licht eraan wat voor pc en wat voor mods je gebruikt.
June 21, 200619 yr Author aan Vice City Emmm nou weetje der zijn genoeg mensen die stunt filmpjes met gta:sa hebben gemaakt en k heb de levels alle levels al drie keer gedaan dus dat ben k sat dus
wat vinden jullie van stunt filmpjes waarin mod's worden gebruikt? Ik vindt het eigelijk alleen maar leuker ik bedoel de filmpjes worden er gaver op en iedereen kan ze downloade dus.
Nou ja, emm geef je mening