Geplaatst: 21 juni 200618 jaren comment_446681 Ik heb even snel iets gemaakt, dus verwacht er niet te veel van. Rates/comments?
Geplaatst: 21 juni 200618 jaren comment_446712 Meen je dit nou serieus? Dit is echt je slechtste creatie ooit. De kwaliteit is slecht, de koppen zijn er niet goed opgeplakt, het oogt niet goed en je hebt er spelfouten in gezet. Ik kan er verder niets positiefs over zeggen. En je titel lokt eigenlijk ook uit naar 'Game' fans, dus gelieve die te veranderen. Een ware rap fan gaat het om de muziek, niet om de ruzies. Bewerkt: 21 juni 200618 jaren door Froop
Geplaatst: 21 juni 200618 jaren comment_446750 Meen je dit nou serieus? Dit is echt je slechtste creatie ooit. De kwaliteit is slecht, de koppen zijn er niet goed opgeplakt, het oogt niet goed en je hebt er spelfouten in gezet. Ik kan er verder niets positiefs over zeggen. En je titel lokt eigenlijk ook uit naar 'Game' fans, dus gelieve die te veranderen. Een ware rap fan gaat het om de muziek, niet om de ruzies. Niks meer aan toetevoegen, voor de 'moeite' een 1
Ik heb even snel iets gemaakt, dus verwacht er niet te veel van.
Rates/comments?