June 21, 200619 yr als een chik zegt wanna get a good time honny je weet wel als ik in de auto zit en zij wilt er ook in hoe moet ik dan zegge ja:S
June 21, 200619 yr Op wat voor Console speel je GTA SA dan. http://nl.wikigta.org/index.php/Controls_%..._San_Andreas%29
June 21, 200619 yr Als ik me niet vergis gebruik je daarvoor de toets: Y (Yes), voor Nee gebruik je: N (No). Klik ook 'Hier' voor een totaal overzicht van alle toetsen/knoppen en opties. Als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen. Edited June 21, 200619 yr by SummerBase
June 21, 200619 yr Niet 'ja', maar hij vraagt op welke console je speelt, dus de PC, PS2 of Xbox etc. Op de PS2 was het volgens mij pijltje links of rechts. Edited June 21, 200619 yr by Cool Hand
als een chik zegt wanna get a good time honny je weet wel als ik in de auto zit en zij wilt er ook in hoe moet ik dan zegge ja:S