Geplaatst: 21 juni 200618 jaren comment_447037 AC Milan! Arsenal is ook goed, maar ik ben al zowat m'n hele leven fan van Milan, dus kies ik voor hun. Sterspeler: Maldini, is oud en blijft goed. Supertalent: Kaka, die is echt goed.
Geplaatst: 21 juni 200618 jaren comment_447049 In Arsenal is alleen henry goed maar in ac milaan niet dus ik vind ac milaan beter als arsenal
Geplaatst: 21 juni 200618 jaren comment_447139 Ik vind AC Milan een stuk beter als Arsenal. Bij AC Milan zijn 11 sterspelers (in de basis) en bij Arsenal maar een stuk of 5. Duidelijk dus voor AC Milan
Geplaatst: 23 juni 200618 jaren comment_448374 ik ben voor arsen al omdatz e toch op 0-1 voorsprong zonde rkeepre kondne komen te barcelona
Geplaatst: 23 juni 200618 jaren comment_448388 Zonder twijfel , Arsenal.Ik haat Italiaanse ploegen , en dat blijft zo. Arsenal heeft ook goede spelers Henry(Frankrijk) , Ljungberg ( Zweden ) , Van Persie ( Holland ) , Fabregas ( Spanje ) , Campbell ( Engeland , En de topspeler van vroeger Bergkamp ( Holland ). Ze stonden niet voor niets in de finale van CL 2006.
Geplaatst: 24 juni 200618 jaren comment_448928 Arsenal!! Ze hebben een heel goede ploeg, en komen bijna altijd ver in de Champions League. Verder hoorde ik dat op het Wk de meeste spelers van Arsenal zijn. Ik vind ze ook over het algemeen beter dan Ac Milan. Vote: Arsenal.
Geplaatst: 24 juni 200618 jaren comment_448957 Sowieso GEEN Arsenal, want het is schandalig hoe ze in de Champions League speelden afgelopen jaar (laf en verdedigend), en dat met zo'n team. Bovendien ben ik al een tijdje een fan van AC Milan, ze spelen behoorlijk aanvallend voor een Italiaanse ploeg, alleen jammer dat Inzaghi er speelt.
Geplaatst: 24 juni 200618 jaren comment_449142 Arsenal!! Ze hebben een heel goede ploeg, en komen bijna altijd ver in de Champions League. Verder hoorde ik dat op het Wk de meeste spelers van Arsenal zijn. Ik vind ze ook over het algemeen beter dan Ac Milan.Vote: Arsenal. Ehm, Arsenal komt bijna nooit echt ver in de Champions League, daar staan ze om bekend. Ik stem op geen van beide omdat ik ze allebei haat.
Geplaatst: 27 juni 200618 jaren comment_451982 Ik kies toch vor Ac Milan omwille van erder vernoemde redenen
Geplaatst: 27 juni 200618 jaren comment_451989 Sowieso GEEN Arsenal, want het is schandalig hoe ze in de Champions League speelden afgelopen jaar (laf en verdedigend), en dat met zo'n team. Bovendien ben ik al een tijdje een fan van AC Milan, ze spelen behoorlijk aanvallend voor een Italiaanse ploeg, alleen jammer dat Inzaghi er speelt. Scoren en meteen verdedigend. Dat is Italie. En allen italiaanse ploegen. En als je in de halve finale stond zou ik ook meer verdedigen dan telkens aanval.
Geplaatst: 28 juni 200618 jaren comment_452809 Overduidelijk Arsenal. Die type spelers uit Italie moet ik niet, Arsenal heeft daarintegen leuk voetbal en goede spelers. Fabregas, v Persie, Henry, Ljunberg etc. Die voetballen leuk technisch voetbal.
Geplaatst: 4 juli 200618 jaren comment_457332 In Arsenal is alleen henry goed maar in ac milaan niet dus ik vind ac milaan beter als arsenal Nja , het is logisch dat Henry niet goed is bij AC Milan als hij er niet bij speelt . Ik stem zelf voor AC Milan , omdat ze gewoon beter zijn .
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458493 Vote: Milan Milan: Ze hebben goede spelers, ze leveren goed voedbal. Arsenal: -Hebben ook goede speleres maar minder dan Milan. -ze spelen te hard op verdedeging. Het was niet voor niets de beste aanvallers (barca.) tegen de beste verdedeging (arsenal).
Geplaatst: 6 juli 200618 jaren comment_459523 ik vind AC Milaan gewoon geen dikkennekken en Arsenal wel
Ac milan
Of Arsenal?