Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_447015

Ik had een vraag gesteld, maar niemand antwoord :?

Eerdere vraag op het forum

>>> Door Matiscus: Het is niet toegestaan, om twee topic's aan te maken over dezelfde onderwerpen. Als iemand antwoord weet gaat hij het wel posten. Hier gooi ik dan maar een slotje op. Want dit topic is overbodig. <<<

Featured Replies

Geplaatst:
comment_448407

ramen: kleur de raamtexture in de kleur die je wilt (roze voor mij part :bonk: ) of laat 'm zwart (het makkelijkst) en daarna maak je een alpha channel. de alpha channel maakt iets doorschijnend. pak het textureplaatje die je voor het raam gebruikt. wat je wit maakt, zie je duidelijk. wat je zwart maakt, is 100% doorzichtig. als je iets dus niet wit, maar iets lichter maakt, is dat dus iets doorschijnend, en als je het iets lichter dan zwart maakt, dus bijna niet zichtbaar. zo kleur je het textureplaatje wat je voor het raam hebt gebruikt zo grijs, dat je ziet dat er een raam zit, maar dat het ook doorzichtig is. LET OP: HET ALPHA CHANNEL MOET ZWARTWIT ZIJN, ZONDER KLEUR!!! als je het alpha channel gemaakt hebt, evengroot als het raam texturetje, dan open je de txd van die auto met txdworshop (volgens mij) en dan klik je onderaan niet op "image", maar op "alpha channel" (zoiets). dan klik je op import en importeer je de alpha channel. de alphachannel noem je altijd texturenaam+a, dus als het raamtexture bijvoorbeeld "windowcar" heet, noem je de alphachannel "windowcara", die ook .bmp is. dan klik je in txdworshop onderaan op "alphachannel", en dan import je die alpha die je net gemaakt hebt. dan dubbelklik op het miniformaat texturestukje in die scroll-kolom links, en dan komt er een klein venstertje. indien je het raamtexture (niet de alpha) kleur hebt gegeven, dan vink je "alpha channel" aan en druk je op "ok" of iets dergelijks. als de texture geen kleur heeft (zwart), vink je "alpha channel" aan en druk je op "compressed" tot er "compressed dxt3" (zoiets) staat en druk je op "ok" (zoiets). sla de texture op en ingame zie je dat het doorzichtig is.

ik hoop dat je het snapt en als je nog vragen hebt pm me maar. succes, grtz puma.

Bewerkt: door Puma

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.