Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

General Lee vs Slimm

Onderwerp: Freestyle

Soort onderwerp: Signature

Size onderwerp: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M

Featured Replies

  • Author

Oke, gozer, ik wil wel tegen jou. :D

Ik lever mijne na jou in.

  • Author

Slimm

gamevsgeneralcopy7jk.png

General Lee

shadowsig1od.png

Slimm, veel succes. Stemmen kan tot 24 juni.

Ik stem in deze battle op Slimm.

Ik vind zijn Sig best mooi gemaakt in het zwart-wit (bijna iig). Een mooie achtergrond erbij, en de tekst is ook wel leuk. Nouja, tekst, letter! :puh:

Die van jouw, Shadow, vind ik een beetje donker in het midden. Voor de rest past de achtergrond niet helemaal bij de render naar mijn mening.

Mijn stem gaat ook naar Slimm.

Zijn sig is gewoon beter ;).

De stock is goed , de bg ook :).

Echt bien sigke ;).

Ik stem op Slimm, dat zwart-witte spreekt me meer aan en het verteld ook iets, vraag me niet wat maar het roept een soort van gevoel op. GL's sig is ook mooi maar naar mijn idee is de render wat te donker en ik wordt ook wel een beetje moe van al dat c4d.

Hoe dan ook beide mooie signature's maar die van Slimm is nu eenmaal net een klasse beter. ;)

G-A-M-E _O_

Echt vet gedaan Slimm. Het Black Wall Street logo er achter had alleen iets meer naar links gemoeten en ik hou ook niet zo van de 'S' rechtsonderin. Gelukkig valt dat niet zo op als je in een oogopslag naar je signature kijkt.

Die van Gen. Lee is ook wel redelijk gelukt, alleen is de render iets te donker en niet goed in de achtergrond verwerkt. Je had iets veel mooiers met die render kunnen doen.

Slimm gmv.

Ik moet weer speciaal doen, mijn stem gaat namelijk niet naar slimm maar naar General Lee

Deze spreekt me meer aan dan de sig van slimm

Sorry slimm :$

Ik stem op General Lee , want die moter is erg mooi gemaakt en is mooi donker. Het poppetje schadow is ook erg donker in dit past mooi bij elkaar daarom stem ik ook op Gl.

Slimm, die van General Lee is iets te donker, maar ik zeg niet dat hij lelijk is he

Raar dat ik dit moet doen maar zaken zijn zaken :puh:

Battle afgelopen, winnaar Slimm.

1 Punt voor mij, 1 eraf bij General Lee.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.