Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rock Werschter 2006

Wie gaat naar Rock Werchter? En voor welke groep(en)? Of is het een traditie?

Edited by Think

Featured Replies

Ben er 1x naartoe geweest in 2004 voor Metallica, ik moet zeggen: het was de moeite hoor!!een aanrader

Ik ben geen massamens en zeker geen festivalganger. Rock Werchter vind ik dan ook pure commercie! 100€ (of is het meer?) voor zo'n ticket en tussen die massa staan!! Dat heb ik er echt niet voor over.

heb er wel vrij voor geregeld

maar toen we gingen halen waren de kaartjes waren net op ;(

ach, dan maar een paar dagen extra fixen en een last minute

maar de line up is goed :-(

  • 3 weeks later...

is niet echt iets voor mij, denk dat ik er alleen maar hoofdpijn van krijg.

het is me te eerste daar te druk met al dat volk, en ten tweede is het daar gewoon niet echt me smaak qua mensen en soort er rondloopt.

Nee, geef mij maar andere feesten dan dit..

Ik ben wel geweest dit jaar, maar het was ook de eerste en laatste keer. Misschien dat ik nog eens ga maar dan voor één dag. Ik bleef daar kamperen van de donderdagavond tot de zondagmorgen. Ik heb dus 2 dagen naar concerten kunnen gaan kijken (vrijdag en zaterdag). Alleen het kamperen beviel me niet echt, ik heb hele dagen last gehad van mijn neus, en ik kan je verzekeren dat dat niet een pretje is dan. :puh:

Verder was het wel aangenaam ook door de warme temperatuur. 8)

Er haken veel mensen af door dat de prijs nu al +/-60,- EUR voor één dag.

(klopt toch eh?!)

Dr komen wel vette bands, maar ik ga liever naar bospop of graspop

lol .. ik zat vorige week in turkije omdat kaartjes opwaren voor rockwerchter

maw .. RW was 29-6 tot 2-7 .. duss je bent mss in de war met lowlands ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.