June 22, 200619 yr Nee die zijn er nog niet. Je moet dit forum en Gtagames.nl even in de gaten houden, als er screens of info komen, staat dat gelijk op die site. Edited June 22, 200619 yr by Typhoon
June 22, 200619 yr nog niet zover ik weet en kijk anders is op de officiële site daar zullen de eerste screenhots komen
June 22, 200619 yr Nee, maar er is wel een nieuw gerucht over een mogelijk screenshot. Ik heb hem met het nieuwsbericht hier gepost.
Zijn er al screenshots van GTAIV.
wou het alleen maar even weten