Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Is dit mogelijk om te scripten

ik ben nu bezig om een nieuw eiland te modelen die ik dan ook ingame ga zetten, met wegen (voor san andreas). is het mogelijk om te scripten dat er ook auto's rondrijden over die wegen en dat er mensen rondlopen? en kan ik ook scripten dat er een paint'n'spray komt die werkt enzo? zou vet zijn, alvast bedankt voor de hulp... :Y

grtz puma

Featured Replies

ik ben nu bezig om een nieuw eiland te modelen die ik dan ook ingame ga zetten, met wegen (voor san andreas). is het mogelijk om te scripten dat er ook auto's rondrijden over die wegen en dat er mensen rondlopen? en kan ik ook scripten dat er een paint'n'spray komt die werkt enzo? zou vet zijn, alvast bedankt voor de hulp... :Y

grtz puma

Dat zou met paths moeten, behalve de Pay'n'Sprays. Jammer genoeg is er nog geen (werkend) programma om die te bewerken. Geduld hebben nog dus ;).

• Author

ik heb niet veel verstand van scripten, maar in de gtasa>data map staat een map "paths" en als ik een van die (.dat) bestanden open komt er een lijst met coördinaten (niet bij die NODES.. bestanden) ... is dat niet alle hoekpunten enzo? dus als ik daar nou een heleboel coördinaten bijvoeg van alle hoekpunten van alle straten, zouden daar ook auto's moeten rijden... toch? ik heb er niet veel verstand van maar volgens mij is dat wel zo ^^^^^.

Edited by Puma

ik heb niet veel verstand van scripten, maar in de gtasa>data map staat een map "paths" en als ik een van die (.dat) bestanden open komt er een lijst met coördinaten (niet bij die NODES.. bestanden) ... is dat niet alle hoekpunten enzo? dus als ik daar nou een heleboel coördinaten bijvoeg van alle hoekpunten van alle straten, zouden daar ook auto's moeten rijden... toch? ik heb er niet veel verstand van maar volgens mij is dat wel zo ^^^^^.

Nee, dat is niet zo. De nodes**.dat-bestanden in gta3.img bevatten de paths, en zoals je ziet is dat niet makkelijk aanpasbaar en er zijn nog geen goede programma's voor. Dat feest gaat dus jammer genoeg niet door :(.

• Author

de trein kan wel, er staan in die gtasanandras blabla paths map een soort "trainnogwat" bestanden, met de coördinaten van alle hoekpunten, dus ik kan wel een treinspoor maken :D waar dan ook treinen rijden