Geplaatst: 22 oktober 200420 jaren comment_38332 Ik heb nu pain shop pro..maar doe ik er goed aan op photoshop te downloaden??? Is hij beter dat paint shop pro?? En WAT is er beter aan en kan je hem eer mee? (als hij beter is)
Geplaatst: 18 juli 200519 jaren comment_183829 Mijn part is Photoshop veel beter; --- Je kan veel Brushes nemen. Veel meer Tutorials over waar je mooie plaatjes mee kan nemen. Zelf bureaublad mee maken heel mooie. Veel meer opties.. --- Voor mij is dus photoshop veel beter dan Paint Shop Pro. Ik heb een paar Photoshop/Tutorials site's: Pixel2life Gamerenders absolutecross Handig als je die Bij een doet en dan een creatie maakt .
Geplaatst: 18 juli 200519 jaren comment_183896 Hoe kan je die trail downloaden? ik heb gezocht maar vond geen ene ***** :lol:
Geplaatst: 18 juli 200519 jaren comment_183899 Hoe kan je die trail downloaden?ik heb gezocht maar vond geen ene ***** :lol: Adobe.com moet je even zoeken naar Photoshop! Je hebt wel een ID nodig maar dat is gratis. Zeker de moeite waard!
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189074 photoshop vind ik beter, maar vanwege enkele computerproblemen heb ik paintshop pro moeten installeren. ook best mee te werken, maar stuk minder funcies.
Ik heb nu pain shop pro..maar doe ik er goed aan op photoshop te downloaden???
Is hij beter dat paint shop pro??
En WAT is er beter aan en kan je hem eer mee? (als hij beter is)