Jump to content
Geplaatst:
comment_448748

J.ooeww.;;

Ik startte gta san andreas en er kwam op dat ik het spel terug moest instaleren :?

Ik instaleerde het en zo in de helft kwam er op :

error! e: data3 wegens foute toepassing.

Help me Aub!

J.ooew

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_448864

Volgens mij is er echt iets mis met jou of met je pc :puh:, nee grapje. Ik geef je nog een tip kijk alle posts van mij nog eens na en ga er morgen weer eens naar kijken. Het is al best laat dus ik denk niet echt meer dat iets nu nog succesvol gaat lukken.

Loop je echt alles door wat ik beschreven heb, dan kom je volgens mij een stuk verder..

Geplaatst:
comment_449534

Mats, zoeken op internet geeft aan dat een "feature transfer error" komt door een update van InstallShield. Kun je nagaan welke versie InstallShied er op dit moment op je PC staat.

Als je engels kan dan heeft InstallShield hier de oplossing.

Ik hoor graag je bevindingen.

Geplaatst:
comment_449541

Haal die 'mail' maar weg, want je mag hier op het forum geen Email adres plaatsen. Ik wil je wel graag helpen, maar heb je nou alles doorlopen? En heb je nou al de link van HerrieM doorlopen?

---

Download dit programma instaleer het en doorloop de stappen. Als het goed is kun je in dat programma bekijken of jou InstallShield versie up to date is.

De downloadlink begint direct, Veel succes en ik wacht op je reactie :cya:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.