June 24, 200619 yr De tekst heb ik eens geprobeerd heel apart te doen, en het is wel gelukt denk ik. Dat is zeker gelukt! En het is ook een hele mooie sig! Mooie kleuren, alles past goed bij elkaar... Rate: 9,8/10! Groetjes, Jet
June 25, 200619 yr Achja , ik zal wel raten , Jonas. Het is weer een mooie Anime signature. Die vind ik gewoon eigenlijk perfect. De background past volledig bij de render.En de text staat er perfect op geen min puntjes daarop. Echte uitstaling doet hij niet maar hij is wel héél mooi. 9/10 Edited June 25, 200619 yr by Synchro
De tekst heb ik eens geprobeerd heel apart te doen, en het is wel gelukt denk ik.