Geplaatst: 24 juni 200618 jaren comment_449468 ik was aan het spel ik zat in san fiero ik ging die vlavet missie doen tijdens die misie s zag ik dat dat zooitje rechts boven in weg was ( tijd wat voor een wapen leven wanted level ) weg ik denk als ik er me kap komt het terug maar dta niet zo ik heb ook al gesaved en opnieuwe geladen maar het was een bleef weg wat moet ik doen ewat moet ik doen
Geplaatst: 24 juni 200618 jaren comment_449472 kijk eens in je menu, denk dat je het daar kunt vinden, je kan het weglaten om screenshots enzo te trekken Bewerkt: 24 juni 200618 jaren door pieter05
Geplaatst: 24 juni 200618 jaren comment_449474 ik was aan het spel ik zat in san fiero ik ging die vlavet missie doentijdens die misie s zag ik dat dat zooitje rechts boven in weg was ( tijd wat voor een wapen leven wanted level ) weg ik denk als ik er me kap komt het terug maar dta niet zo ik heb ook al gesaved en opnieuwe geladen maar het was een bleef weg wat moet ik doen ewat moet ik doen Je bedoelt denk ik dat de zogenoemde 'Hud Mode' weg is. Dit kun je op de volgende manier oplossen: Ga naar Options >> Game Settings (o.i.d) >> Hud Mode: On. Veel succes!
Geplaatst: 24 juni 200618 jaren comment_449476 Deze moeten aanstaan: Maps & Blips Hud Mode Deit: NandroDavids was me voor. Bewerkt: 24 juni 200618 jaren door VforV
Geplaatst: 24 juni 200618 jaren Auteur comment_449477 bedankt dat zal ik dan wel perongeluk hebben we geklikt :O en bednakt voor de snelle recties
ik was aan het spel ik zat in san fiero ik ging die vlavet missie doen
tijdens die misie s zag ik dat dat zooitje rechts boven in weg was ( tijd wat voor een wapen leven wanted level )
weg
ik denk als ik er me kap komt het terug
maar dta niet zo ik heb ook al gesaved en opnieuwe geladen maar het was een bleef weg wat moet ik doen ewat moet ik doen