Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38566 11. What role have trolleys (trams)? Can we use others public service vehicles like airplanes and boats? - (lefantome) / GTAnetwork.it ROCKSTAR: They function as public transport, which CJ can use. The train is the other public service you can ride around the state dus kan je zou niet kapen of stelen en gebruiken of wel?? want ik snap het antwoord niet helemaal!
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38572 Ik heb dit vertaald, en die komt vandaag nog op GTAGames
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren Auteur comment_38573 ow oke , maar kan je ef snel zeggen ook of het kan gebruiken of niet , want ik moet zo weg , en ik wil het egt graag weten , ?
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38574 Er staat niets over stelen in. Je kan met een Tram en Trein door de staat rijden.
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38591 volgens mij kan je dat ook en de trein kan je ook kapen geloof ik alleen de grote vliegtuigen niet volgens mij
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38636 grappig met de tram rijzen echt wat voor mij ben lui ik hou liever van snel vervoer B) btw:zijn er echt illegale street races?? ik heb er ergens over gelezen maar weet niet of het waar is!
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38685 Lijkt mij wel leuk lekker in een tram door gta san andreas
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38692 heel SA? wauw dan ben je wel een maand of 2 ermee bezig als je de tram volgt tot het eindpunt, iemand die het wil proberen? viel gluck darmit :lol:
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38755 heel SA? wauw dan ben je wel een maand of 2 ermee bezig als je de tram volgt tot het eindpunt, iemand die het wil proberen? viel gluck darmit :lol: Nee alleen San Fierro. btw:zijn er echt illegale street races??ik heb er ergens over gelezen maar weet niet of het waar is! Ja klopt dit heb je waar schijnlijk in mijn post gelezen in het topic wat kunnen we halen uit update 3 en trailer 3. Ik heb namelijk op de officieele site gezien dat er s'nachts waarschijnlijk streetraces worden gehouden op de snelweg.
Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_38902 zo vet kom jij ff met je getunde auto aan net need for speed underground (2)
Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_38967 alleen s'nachts waarom niet overdag op een oud verlaten industrie terrein dat is voor mij meer .......sportief zo worden ze niet voorby geblazen
Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_38969 ja kaap gewoon de tram en rij rond misschien vind je nog geheime plaatsen die je niet kende
11. What role have trolleys (trams)? Can we use others public service vehicles like airplanes and boats? - (lefantome) / GTAnetwork.it
ROCKSTAR: They function as public transport, which CJ can use. The train is the other public service you can ride around the state
dus kan je zou niet kapen of stelen en gebruiken of wel??
want ik snap het antwoord niet helemaal!