Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450157 met txd workshop wil ik de txd oplaan maar dan komt er een schermpje te staan met: TProgressBar property out of range kan iemand mij hier me helpen??
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450179 Hmm... Om een origineel plaatje op te slaan klik je op Export (nadat je dus een .TXD bestand geopend hebt). Dan klik je op BMP, en je zoekt een locatie om op te slaan. Als je wil kan je dan dat plaatje bewerken enzovoort... Om zo'n bewerkt fototje in je TXD te brengen klik je op Import, en je kiest het bewerkte fototje (zorg er wel voor dat het bewerkte fototje ook een 24-bits Bitmap afbeelding is ) Dan opslaan, met de IMG-tool vervangen, en klaar is kees. Ik hoop dat je dit bedoelde? Greetzzz Bewerkt: 25 juni 200618 jaren door noedel
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren Auteur comment_450216 het is gewoon een bmp plaatje die moet ik omzetten in txd
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450220 Omzetten in TXD? Je wil het in je txd zetten bedoel je dus? Op Import klikken, en het fototje kiezen. Greetzzz
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren Auteur comment_450222 ja en als ik dan op save txd druk dan zet ik de naam er in en dan moet hij worden opgeslagen zijn maar er komt bij mij een schermpje met TProggressBar property out of range
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450232 Als je op Save TXD klikt, dan moet je gewoon direct op Save klikken, dan staat de originele naam er nog. Greetzzz
met txd workshop wil ik de txd oplaan maar dan komt er een schermpje te staan met:
TProgressBar property out of range
kan iemand mij hier me helpen??