Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450180 kheb gehoord dat je daar ook dff kunt opslaan dus kan ik mijn eigen auto's voor vice city maken
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450182 Als je nou even zelf had gezocht, kwam je vast ook wel op dit uit. Verder is het niet zo makkelijk als dat jij denkt om auto's te maken voor GTA. Het vereist veel kennis in moddeling en in modding. Je kan beter beginnen met gebouwtjes en andere vaste objecten dan met auto's. Veel succes
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450190 als je Gmax wilt: Gmax en de DFF scripts: DFF Scripts neem ook een kijkje in de master tutorial list maar zoals wazuup al zei, je kunt beter eerst goed oefenen en bestudeer gelijk een paar originele dff's, begin met het basiswerk
Geplaatst: 12 juli 200618 jaren Auteur comment_465615 @Wazuup: Ik maak al wat huizen en dingen met sketchup en complete levels voor Medal of Honor dus ik kan al wat modelen @schnoo009: dankje voor de links (beetje laat gepost maar ik ben een tijdje niet op GTAForum geweest)
kheb gehoord dat je daar ook dff kunt opslaan dus kan ik mijn eigen auto's voor vice city maken