Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450343 Hallo, ik probeer een programma te maken dat zoekt in verschillende website's naar iets, en dan wil ik dat vanuit mijn eigen progje kunnen downloaden, kan iemand mij dit misschiem aanleren, of een tutorial geven die ongeveer 't zelfde doet...
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450448 Je bedoeld zoiets als, Emule of Kazzaa? (Sorry als ik dit niet mag posten)
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren Auteur comment_450475 Nee, bijvoobeeld ik zoek ondertitels op een website, maar vindt ze daar niet dus ga naar aan andere, ik wil in al die site's tegelijk kunnen zoeken, en dan ineens downloaden door te dubbelklikken ofzo...
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450549 Dus dat je bijvoorbeeld, Forum Smileys intypt, en dat je dan alle bestanden en file's krijgt met forum smileys?
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren Auteur comment_450600 Inderdaad, met wat info erbij zoals size enzo, en dan als je rechtermuisknop doet dat je download kan kiezen zo iets ongeveer ja.
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450645 Hmm.. Daar heb ik niet echt verstand van. (sorry) Je zou tutorials kunnen zoeken of aanvragen. Ik zou echter niet eens weten hoe zoiets weten hoe zoiets heet.
Geplaatst: 27 juni 200618 jaren comment_451784 VB 2005 ? dat is een dotnet versie, daar zitten wel een aantal "netwerk" componenten in. Maar ik zou denk ik een "internet explorer component" op het scherm plaatsen, al dan niet onzichtbaar. Daarmee kun je een URL opgeven en het resultaat uitlezen. Je kunt in een keer de volledige html uitlezen, maar ook de "geparste" objecten. Ik heb overigens geen ervaring met de 2005 versie, ik heb dergelijke dingen wel eens gedaan in VB6 en Delphi. En ik weet dat je wel enige handigheid moet hebben. Heb je programmeer ervaring ?
Hallo, ik probeer een programma te maken dat zoekt in verschillende website's naar iets, en dan wil ik dat vanuit mijn eigen progje kunnen downloaden, kan iemand mij dit misschiem aanleren, of een tutorial geven die ongeveer 't zelfde doet...