Jump to content
Geplaatst:
comment_451224

Hallo, welkom in het topic van Gta Duckstad!

Ik, Mickey, ga beginnen aan een nieuwe TC voor San Andreas.

Het is in het kader van Duckstad, de stad uit de strippen van Donald duck.

Voor meer info Scroll rustig naar beneden!

Ik werk tijdelijk even een stuk minder aan de mod, omdat ik :

1- Naar Limurg ga

2- Ook met andere projecten bezig ben

Eilanden

Ik begin met een eiland, genaamt ( hoe kan het ook anders) Duckstad

Duckstad - 0%

Dit wordt het hoofdeiland, hier komen de bekende huizen uit de strips, en huizen gemodeld door mij en leden.

Een woonwijk, en een centrum met winkels, bergen en bossen en nog veel meer!

Leden

Leiders

Mickey

Co-Leiders

Nog geen!

Mega Leden

Nog geen!

Super Leden

Nog geen!

Leden

Noedel

Ik wil meedoen!

Wil je meedoen met de mod? PM dan naar Mickey of post het hier.

-----LET OP-----

Het is een Sketchup vrije mod, ik wil geen sketchup models in mijn mod.

Het klinkt misschien lullig maar zo wil ik het het liefst.

Nieuwe missions, autos en meer

Ik ben van plan om nieuwe missies te scripten, proberen een Donald Duck auto te modelen, de wapens worden vervangen door knuppels of dergelijke die niks uitrichten, eventueel nog een Donald Duck skin en andere peds, dit vereist veel werk, maar ik ga het toch proberen.

Wanneer komt de release?

Ik heb nog geen datum vastgestelt wanneer de mod moet afzijn, ik kijk eerst hoeveel mensen erop reageren en dergelijke.

Als je wilt aanmelden moet je een van de volgende functies kunnen:

1- 3d Modeller*

2- Photoshopper

3- Scm-scripter

4- Béta Tester

*Als je je als 3d Modeller wilt aanmelden, moet je een screen van een zelf gemaakt model laten zien.

De mod heeft nu ook een site: Klik.

Ook mag je hier zelf gemaakt artwork posten, als je dat gemaakt heb.

Hier een stukje artwork van Flitskikker:

gtads2copy6dl.jpg

Bewerkt: door mickey

  • Reacties 43
  • Bezichtigingen 4.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_513529

Maken jullie ook nog de omstreken van Duckstad?(Het bos met een echt Rondbuiken kamp en een Pafwangs kamp zou wel vet zijn) En ook Gansdorp? Ik kan helaas niet zo goed modden maar ik kan wel een aantal plaatsen zeggen want ik ben abonnee:

Het Cornelis Prul Stadion, Basisschool het Prulletje, daar zitten de neefjes op school, en het Saaimeer heb je ook nog, het woudloperskamp, Donald's huis, Oom Dagoberts geldpakhuis, de Duckstadse gevangenis, het huis van Guus Geluk, Katrien's huis. Hopelijk kan dit julllie een beetje helpen zodat jullie een beetje weten hoe jullie dat eiland op moeten vullen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_514919
Maken jullie ook nog de omstreken van Duckstad?(Het bos met een echt Rondbuiken kamp en een Pafwangs kamp zou wel vet zijn) En ook Gansdorp? Ik kan helaas niet zo goed modden maar ik kan wel een aantal plaatsen zeggen want ik ben abonnee:

Het Cornelis Prul Stadion, Basisschool het Prulletje, daar zitten de neefjes op school, en het Saaimeer heb je ook nog, het woudloperskamp, Donald's huis, Oom Dagoberts geldpakhuis, de Duckstadse gevangenis, het huis van Guus Geluk, Katrien's huis. Hopelijk kan dit julllie een beetje helpen zodat jullie een beetje weten hoe jullie dat eiland op moeten vullen.

Ja daar zal ik wel proberen rekening mee te houden, ook al heb ik geen plattegrond.

Ik ben begonnen aan het 'gewone' gedeelte:

3bm8.jpg

Rates/comments graag.

Greets,

Mickey

Geplaatst:
  • Auteur
comment_515055
word CJ dan ook vervangen door DD?

Ik ga mijn best doen, maar ga er niet vanuit, aangezien het model van een skin niet echt makkelijk is.

(Dit wil niet zeggen dat ik het niet wil)

Geplaatst:
comment_515056
word CJ dan ook vervangen door DD?

Dat is haast onmogelijk.

@ Mickey, leuk alleen er kan nog wel het een en ander aan gebeuren. Zo zijn die rotsen echt veelste stijl. En om er nog wat detail aan te brengen zal ik die znadweg iets lager doen (-015) dat ziet er wat realistischer uit en als klap op de vuurpiijl zou je ook nog de poly's op de zandweg kunnen verviervoudigen (edit poly>tessalate) en wat vertexen naar links en rechts en boven en onder kunnen schuiven zodat het echt een zand-hobbelweg word.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_515070

word CJ dan ook vervangen door DD?

Dat is haast onmogelijk.

@ Mickey, leuk alleen er kan nog wel het een en ander aan gebeuren. Zo zijn die rotsen echt veelste stijl. En om er nog wat detail aan te brengen zal ik die znadweg iets lager doen (-015) dat ziet er wat realistischer uit en als klap op de vuurpiijl zou je ook nog de poly's op de zandweg kunnen verviervoudigen (edit poly>tessalate) en wat vertexen naar links en rechts en boven en onder kunnen schuiven zodat het echt een zand-hobbelweg word.

Ok, de rotsen fix ik nog wel, alleen waar zie je een zandweg? (doel je op de weg in het midden?)

Greets,

Mickey

Geplaatst:
  • Auteur
comment_516392
ik denk dat je beter een berg\zand texture kan doen omdat rotsen nooit zo glad zijn.

Huh? :?

Bedoel je dat ik beter een berg/zand texture(overgang) en zand ondergrond+weg kan doen?

Maar wat heeft dat met gladde bergen te maken?

EDIT: Bedoel je soms dat omdat het in het zand ligt, de bergen glad zijn (vanwege erosie?) [Wauw, Aardrijkskunde is toch nog ergens goed voor :puh:]

Greets,

Mickey

Bewerkt: door mickey

Geplaatst:
comment_516472

Nee, kijk. :puh:

Die bergen zijn een rots\steen texture, maar ik denk dat je beter daarvoor een zand texture kan nemen, omdat het zo glad is en rotsen zijn nooit zo glad. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.