Geplaatst: 27 juni 200618 jaren comment_452287 Heb deze missie bij de Boatyard al heel vaak gespeeld, met cheats en al, maar `k heb gewoon te weinig tijd.. Wie wil `em voor mij doen? BVD! GTAVCsf5.b
Geplaatst: 27 juni 200618 jaren comment_452292 Checkpoint Charlie - Passed! Ik heb deze missie gehaald zonder Cheat en/of mods. In deze missie moet je naar de BoatYard je kan het vinden op het industrie terein. Daar wachten de Squalo en de Cuban Jetmax op je, zodra je erin stapt zal de missie starten. Je zal de bekende pakketje's moeten pakken binnen een bepaalde tijd. Verder is het niet moeilijk, maar je moet aardig gas geven. Kijk ook 'hier' voor een complete uitleg/handleiding over Checkpoint Charlie. Beloning: Nieuwe Asset! Veel succes, met de vervolg missie's en de save-game zit in de bijlage. Bewerkt: 27 juni 200618 jaren door SummerBase
Geplaatst: 27 juni 200618 jaren Auteur comment_452494 Checkpoint Charlie - Passed!Ik heb deze missie gehaald zonder Cheat en/of mods. In deze missie moet je naar de BoatYard je kan het vinden op het industrie terein. Daar wachten de Squalo en de Cuban Jetmax op je, zodra je erin stapt zal de missie starten. Je zal de bekende pakketje's moeten pakken binnen een bepaalde tijd. Verder is het niet moeilijk, maar je moet aardig gas geven. Kijk ook 'hier' voor een complete uitleg/handleiding over Checkpoint Charlie. Beloning: Nieuwe Asset! Veel succes, met de vervolg missie's en de save-game zit in de bijlage. Dat was snel..! Thank you!!!
Heb deze missie bij de Boatyard al heel vaak gespeeld, met cheats en al, maar `k heb gewoon te weinig tijd..
Wie wil `em voor mij doen?
BVD!
GTAVCsf5.b