Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

territorie's (ofzoiets)

Gelden de territori's ook voor de 100% in SA??

Featured Replies

Nee dat is niet nodig voor de 100% hier staat wat je nodig hebt om de 100% te halen.

Edited by S.W.A.T.

nee deze zijn niet benodigd voor de 100%, maar je heb er voor de missie "End Of The Line" wel 35% van nodig ;)

EDIT: Ik ben veel te langzaam er was me weer iemand voor :D

Edited by ASPHALT

Volgens mij niet. Je hebt echter wel 35% (of 20 gebieden) nodig die van jou zijn om de laatste missie End of the Line te kunnen starten. Maar alle gebieden in het bezit hebben is wel handig, omdat je daarna nooit meer wordt aangevallen en bovendien is het leuk om te doen :Y.

Edit: te laat........:)

• Author

OK, weet ik dat ook weer! Kan ik na die missie waar ik Cesar moet helpen gelijk de missie End of the Line spelen!

OK, weet ik dat ook weer! Kan ik na die missie waar ik Cesar moet helpen gelijk de missie End of the Line spelen!

Als je 35 % hoods over hebt genomen wel ja.

Anders moet je nog ff door roven.

Ik vind dat veroveren van gebieden soms een beetje irrietant,

soms wil ik naar L.V (Las Venturas) of S.F (San Fiero) dan ben je niet onderweg en laat ie gelijk

zien dat je aangevallen wordt :ch:

Dan moet je alle gebieden verovert hebben. Dan zijn er geen tegenstanders meer, en dus komen er ook geen gangs die een stukje grond (terug) willen hebben...

Als je het erg irritant vind heb je groot gelijk dat vond ik namelijk ook :Y ,

Je kunt dan altijd je save game plaatsen in de save game aanvraag :)

Edited by gammie

Als een 'hood' aangevallen wordt die in jouw bezit is, dan is de beste tip(die ik zelf heb uitgevonden :*D ) om even zo snel mogelijk je game te saven, dan is de 'war' voorbij en heb je je 'hood' nog gewoon. :)

Als een 'hood' aangevallen wordt die in jouw bezit is, dan is de beste tip(die ik zelf heb uitgevonden :*D ) om even zo snel mogelijk je game te saven, dan is de 'war' voorbij en heb je je 'hood' nog gewoon. :)

makkelijker:

stap in een taxi, ambulance, politie voertuig, brandweer wagen en start de missie en endig deze meteen weer ;)

• 1 month later...

cheat oneindig leven oneindig ammo en nooit politie kan ze zo alles veroveren

ps:kheb alles veroverd

Dan moet je alle gebieden verovert hebben. Dan zijn er geen tegenstanders meer, en dus komen er ook geen gangs die een stukje grond (terug) willen hebben...

bij mij wel :?

dit kan toch niet;dan zijn er geen ballas en vagos meer in los santos.het kan zijn dat je er nog eens 1 tegenkomt maar dit zijn er nooit meer dan 2 of 3 hoor.dan zitten ze meestal in een auto,maar dan gaan ze nog niet je territories aanvallen.waarschijnlijk heb je een klein stukje vergeten.kijk anders even in je stats:daar staat ergens hoeveel percent van territories je hebt.als je 100% hebt dan heb je alle territories.als het minder is heb je waarschijnlijk iets vergeten.

greetz,MM :cya: