June 28, 200619 yr Nee dat is niet nodig voor de 100% hier staat wat je nodig hebt om de 100% te halen. Edited June 28, 200619 yr by S.W.A.T.
June 28, 200619 yr nee deze zijn niet benodigd voor de 100%, maar je heb er voor de missie "End Of The Line" wel 35% van nodig EDIT: Ik ben veel te langzaam er was me weer iemand voor Edited June 28, 200619 yr by ASPHALT
June 28, 200619 yr Volgens mij niet. Je hebt echter wel 35% (of 20 gebieden) nodig die van jou zijn om de laatste missie End of the Line te kunnen starten. Maar alle gebieden in het bezit hebben is wel handig, omdat je daarna nooit meer wordt aangevallen en bovendien is het leuk om te doen . Edit: te laat........
June 28, 200619 yr Author OK, weet ik dat ook weer! Kan ik na die missie waar ik Cesar moet helpen gelijk de missie End of the Line spelen!
June 28, 200619 yr OK, weet ik dat ook weer! Kan ik na die missie waar ik Cesar moet helpen gelijk de missie End of the Line spelen! Als je 35 % hoods over hebt genomen wel ja. Anders moet je nog ff door roven.
June 28, 200619 yr Ik vind dat veroveren van gebieden soms een beetje irrietant, soms wil ik naar L.V (Las Venturas) of S.F (San Fiero) dan ben je niet onderweg en laat ie gelijk zien dat je aangevallen wordt
June 28, 200619 yr Dan moet je alle gebieden verovert hebben. Dan zijn er geen tegenstanders meer, en dus komen er ook geen gangs die een stukje grond (terug) willen hebben...
June 28, 200619 yr Als je het erg irritant vind heb je groot gelijk dat vond ik namelijk ook , Je kunt dan altijd je save game plaatsen in de save game aanvraag Edited June 28, 200619 yr by gammie
June 28, 200619 yr Als een 'hood' aangevallen wordt die in jouw bezit is, dan is de beste tip(die ik zelf heb uitgevonden ) om even zo snel mogelijk je game te saven, dan is de 'war' voorbij en heb je je 'hood' nog gewoon.
June 28, 200619 yr Als een 'hood' aangevallen wordt die in jouw bezit is, dan is de beste tip(die ik zelf heb uitgevonden ) om even zo snel mogelijk je game te saven, dan is de 'war' voorbij en heb je je 'hood' nog gewoon. makkelijker: stap in een taxi, ambulance, politie voertuig, brandweer wagen en start de missie en endig deze meteen weer
July 30, 200619 yr cheat oneindig leven oneindig ammo en nooit politie kan ze zo alles veroveren ps:kheb alles veroverd
July 30, 200619 yr Dan moet je alle gebieden verovert hebben. Dan zijn er geen tegenstanders meer, en dus komen er ook geen gangs die een stukje grond (terug) willen hebben... bij mij wel
July 30, 200619 yr dit kan toch niet;dan zijn er geen ballas en vagos meer in los santos.het kan zijn dat je er nog eens 1 tegenkomt maar dit zijn er nooit meer dan 2 of 3 hoor.dan zitten ze meestal in een auto,maar dan gaan ze nog niet je territories aanvallen.waarschijnlijk heb je een klein stukje vergeten.kijk anders even in je stats:daar staat ergens hoeveel percent van territories je hebt.als je 100% hebt dan heb je alle territories.als het minder is heb je waarschijnlijk iets vergeten. greetz,MM
Gelden de territori's ook voor de 100% in SA??