Geplaatst: 28 juni 200619 jaren comment_453072 Met welk programma kan ik het beste iets maken om hem vervolgens ingame te zetten??
Geplaatst: 28 juni 200619 jaren comment_453308 Het beste? Naar mijn mening zeker 3ds Max of anders Gmax. Hiermee krijg je het minste aantal bugs en kan je de beste modellen maken. Rockstar zelf gebruikt dit programma ook om zijn/haar modellen te maken. KAM's scripts waarmee je kan importeren/exporteren/mappen werken ook alleen voor 3ds Max / Gmax. Het enigste nadeel is dat het een ingewikkeld programma is, aangezien het zo uitgebreid is. Als je echt een noob bent in het omgaan met dat soort programma's, kan je beter Sketchup gebruiken. Dit programma is eigenlijk bedoelt als architectuur software, maar kan ook gebruikt worden voor GTA modding. Met dit programma heb je echter wel een grote kans op bugs ingame. Verder vind je hier een topic met andere meningen over verschillende 3d programma's. Mvg, Wazuup
Geplaatst: 29 juni 200619 jaren Auteur comment_453611 ok, dan zal ik een keertje wat simpels maken en proberen ingame te zetten!
Geplaatst: 29 juni 200619 jaren comment_453856 3ds Max natuurlijk KAM Scripts werkt er ook het best op, en open niet gelijk een topic om dit soort onnuttige vragen Bewerkt: 29 juni 200619 jaren door Baztiaan.gta
Geplaatst: 29 juni 200619 jaren comment_453871 inderdaat 3d max is voor ingame het beste ja Baztiaan.gta: zo on-nuttig is deze vaag niet hoor. als hij er maar wijnig van af weer dan is dat soms wel lastig om er achter te komen wat nu het beste is.
Met welk programma kan ik het beste iets maken om hem vervolgens ingame te zetten??