Jump to content
Geplaatst:
comment_38901

Wie voor GTAgames de OPSM2 heeft gelezen is blind. Er staan vele nieuwe dingen in die jullie echt moeten weten..

Parachutespringen

Het parachutespringen in de trailer is een cutscene. Althans, het begin ervan. Je kunt zelf parachutespringen wanneer je wilt, je hebt alleen een vliegbrevet nodig. En die kun je halen bij de pilotenschool in San Fierro, waar je tests moet afleggen voordat je hem ook daadwerkelijk krijgt. Maar dat is nog niet alles...

Stel je voor.. Je springt.. en je komt op een gebouw terecht. Maar je past niet door de brandtrap. Wat doe je dan? Precies. Basejumpen. OPSM2 meldt dat het in Grand Theft Auto: San Andreas ook mogelijk is om te basejumpen.

Basketballen

Toen R* zei dat het basketballen tussen CJ en Sweet een cutscene was, dachten vele fansites dat San Andreas geen Basketbal-Minigame zou bevatten. Niets is minder waar volgens OPSM2. Het is in SA mogelijk om te basketballen.

Fotograaf

Ken je de missie "Mug Shot Martha" nog uit Vice City? Nou, de camera is terug in San Andreas, en dit keer voorgoed. Boven in je kamer staat je camera altijd klaar, en jij kunt er op ieder gewenst moment eropuit om foto's te maken, die vervolgens op je Memorycard opgeslagen worden. Heb je nieuwe kleren en wil je een foto? Geen probleem. Geef de camera gewoon aan een vriend en die maakt een mooi kliekje van je! Natuurlijk zul je de camera ook in bepaalde missies moeten gebruiken.

Import/Export

Sommige van ons zagen het al op de screenshots, maar nu is hij dan toch echt confirmed; de oude vertrouwde hijskraan uit de Gta's voor Vice City. Je moet echter wel eerst een autodealer kopen, maar dan kun je naar hartelust auto's inruilen voor cash.

-----

Terwijl ik lees zal ik ook de nieuwe info toevoegen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_38959

Oke maar dat is molesteren he!

maar het hoort bij het spel, dan is het goed zo veel nieuws, zoveel mooie dingen naarmate het dichterbij komt kunnen we allemaal niet meer wachten(iemand mee tripje amerika)

Geplaatst:
comment_39178
misschien is R* helderziend :ph34r:

nou nee, maar R* komt nu wel met info, en niet alleen R* over het spel, gamebladen in Amerika hebben de game al, en zijn nu hun revieuws aan het voorbereiden, dus de info(de hel) staat op het punt om uit te breken!!!!!!!!!

Geplaatst:
comment_39182

wow chironu..egt bedankt voor de info..ik krijg zo nog meer zin om SA te spelen...Helaas moet ik wel nog een half jaar wachten :(

Maja dinsdag kan ik wel al even bij een vriend van mij gaan kijken :)

Geplaatst:
comment_39271

nou nee, maar R* komt nu wel met info, en niet alleen R* over het spel, gamebladen in Amerika hebben de game al, en zijn nu hun revieuws aan het voorbereiden, dus de info(de hel) staat op het punt om uit te breken!!!!!!!!!

ik denk dat in amerika nu ook wel veel mensen zijn die gta sa al hebben legaal hier komt ie bij sommige winkels 1 dag eerder uit dus in amerika denk ik ook wel

dus ik denk dat er vanaaf nog wel wa info op het internet komt

Geplaatst:
  • Auteur
comment_39308

ik denk dat in amerika nu ook wel veel mensen zijn die gta sa al hebben legaal hier komt ie bij sommige winkels 1 dag eerder uit dus in amerika denk ik ook wel

dus ik denk dat er vanaaf nog wel wa info op het internet komt

Op dit moment nog niet. Over 2 uur kunnen de pre-orders hun spel komen ophalen bij EBGames, Gamestop & Target.

Geplaatst:
comment_39341

pfffffffffffffffffff

ik vind het stom dat de pc-gamers nog een half jaar moete wachte :angry: :(

maar waarom eigelijk :huh:

kunne ze 'san andreas' nie tegelijk op de PS2 als op de PC uitgeve? :huh: :( :angry:

Geplaatst:
comment_39364
Sony heeft een deal gesloten met Rockstar dat hij voor een bepaalde tijd exclusief PS2 is.

Voor een bepaalde tijd?

waarom niet een deal voor het leven :rolleyes: zo heeft R* meer profeit van de games die later nog mogen uitkomen.

Dat zouden ze moeten doen, een oneindige deal voor het leven :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.