Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

missie beach is a live

yow,

ik heb een probleem met die missie want de pijltjes verspringen en ik kan dus nooit goed duwen.

ik haal altijd 0 punten.

kan iemand de missie plz voor mij uitspele?

plzzzzzzz...

merci

als dit geen goede savegame is plz zeg me dan hoe ik wel goed moet doen.GTASAsf4.b

Edited by drareeg

Featured Replies

Hey drareeg, welkom op dit Forum!

Ik wil je even zeggen dat het posten van e-mail adressen op dit Forum helaas verboden is.

Kijk maar wat ik uit de Forumregels gekopiëerd heb:

Ongewenst gedrag

Uitschelden, pesten, ruzie zoeken, provoceren.

Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren).

Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic).

Posten van email-addressen.

Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag.

Feiten verzinnen (b.v. Verzonnen Easter-Eggs).

Br33z4h/MSN-taal (ipv van ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens).

Je kunt je e-mail adres weghalen door je bericht te editten, dat kan met de edit-knop rechtsboven je bericht.

Edited by Froodooo

yow,

ik heb een probleem met die missie want de pijltjes verspringen en ik kan dus nooit goed duwen.

ik haal altijd 0 punten.

kan iemand de missie plz voor mij uitspele?

en de save game dan naar ****(at) msn DOT com sturen????

plzzzzzzz...

merci

als dit geen goede savegame is plz zeg me dan hoe ik wel goed moet doen.GTASAsf4.b

Ik doe de missie wel voor je, want ik neem aan dat Froodoo hem niet doet. Althans, dat zegt hij er niet bij.

Edit: Gehaald! Life's a beach heb ik voor je gehaald. Je kunt nu verder met de OG Loc missies.

Ik heb de savegame nu een ander nummer gegeven. Het laatste getal van de bestandsnaam kun je weer veranderen in het nummer dat jij wilt. Je had hem bijvoorbeeld upgeload als savegame 4, en ik heb hem 1 genoemd. Als je hem nu weer download, maak je van de 1 gewoon een 4 en dan is het weer savegame 4.

GTASAsf1.b

Edited by Flying Dutchman

  • Author

oh toch nie nu eb ik een raar beeld

ik zie het gewone beeld en daarboven op staat er een ander beeld.

2 beelder over elkaar.

wat moet ik doen??

Edited by drareeg

Zoals ik al eerder heb gezegd, bij het opslaan moet je het laatste getal van de bestandsnaam veranderen in een 4. Dan is het weer savegame 4. Als het goed is, zal alles weer moeten werken.

  • Author

ah gewoon ies restarten en het ging ale merci eh als ik iet kan doen zeg ma

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.