Geplaatst: 1 juli 200618 jaren comment_455082 Sinds vanochtend start GTA: SA niet meer op. Wanneer ik het spel probeer te starten krijg het het cd cursor nog wel te zien, maar daarna doet hij niets meer. Ik krijg dus ook geen foutmelding. Al verrichte handeling: - PC opnieuw gestart - SA opnieuw geïnstaleerd - SA met mijn DVD op een andere pc werkt goed - Andere spellen op mijn PC werken ook goed - Gescand op virussen en spyware - Het spel is orgineel - Er zitten geen mods op het spel - Hij heeft het altijd gedaan tot vandaag (bijna een jaar)
Geplaatst: 25 juli 200618 jaren comment_475731 ja ik heb een backup gemaakt maar ik gebruik het programa:san andreas mod instaler mischien ligt het daar aan want het gebeurt bijna met elke auto dat is toch best raar of nietik kan er ook geen vrachtwagens in zetten en dan vind ik juist het mooien van dat modden en weet je toevallig een ander programa die het wel doet???? weet je mischien ook een goede website voor het modden rickdeboy San Andreas Mod installer (SAMI) kun je beter verwijderen. Het programma verkloot je SA echt. Je kunt het beste je backups terugplaatsen, en SA weer opnieuw modden, met de IMG tool. De IMG tool werkt heel anders dan SAMI. Je moet bij de IMG tool namelijk zelf de bestanden enz. vervangen. Een handleiding van de IMG tool vind je hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...ost&p=18108 In het voorbeeld daar is GTA Vice City gebruikt. Maar bij San Andreas werkt het precies hetzelfde. Overal waar 'Vice City' staat, lees je gewoon San Andreas. Download de IMG tool >>>hier<<<, van gtainside.de Een paar mod sites zijn: gtagames.nl gtainside.de gtagarage.com
Geplaatst: 25 juli 200618 jaren comment_475748 Sorry voor de overlast zaL NIET MEER GEBEUREN RICKDEBOY
Sinds vanochtend start GTA: SA niet meer op.
Wanneer ik het spel probeer te starten krijg het het cd cursor nog wel te zien, maar daarna doet hij niets meer.
Ik krijg dus ook geen foutmelding.
Al verrichte handeling:
- PC opnieuw gestart
- SA opnieuw geïnstaleerd
- SA met mijn DVD op een andere pc werkt goed
- Andere spellen op mijn PC werken ook goed
- Gescand op virussen en spyware
- Het spel is orgineel
- Er zitten geen mods op het spel
- Hij heeft het altijd gedaan tot vandaag (bijna een jaar)