Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

onbereikbare ster?

heej mensen misschien is dit jullie al eens eerder opgevallen maar als je naar het oosten geloof ik kijkt vanaf die north rock(ten noorden van LS) dan zie je een lichtbol volgens mij is het een ster maar ik ben er dus naartoe gevlogen met een hydra en ik leek de hele tijd dichterbij te komen ik heb gewoon 10 minuten richting die lichtbol gevlogen maar ik kwam maar niet dichterbij toen heb ik het maar opgegeven maar mijn vraag was wat is dit en waar dient het voor???

Featured Replies

Gewoon een ster... Het is toch logisch dat je er niet bij kan komen? In het echt kan je er ook niet zomaar heen vliegen.

  • Author

nee maar het hangt vlak boven de zee niet in de lucht nou ja wel in de lucht maar het zit niet hoog dus ik begrijp het niet ik kan geen screen posten want ik heb sa op de xbox en het is lastig uit te leggen

EDIT: oh ja hij is te zien als de zon ondergaat dus NIET als het donker is dat is het rare ervan

Edited by wakkiegeslacht

heej mensen misschien is dit jullie al eens eerder opgevallen maar als je naar het oosten geloof ik kijkt vanaf die north rock(ten noorden van LS) dan zie je een lichtbol volgens mij is het een ster maar ik ben er dus naartoe gevlogen met een hydra en ik leek de hele tijd dichterbij te komen ik heb gewoon 10 minuten richting die lichtbol gevlogen maar ik kwam maar niet dichterbij toen heb ik het maar opgegeven maar mijn vraag was wat is dit en waar dient het voor???

Hier is dus een topic van waar we erover discussieren. Klik.

Sommige denken dat het te maken heeft met de grote easteregg, omdat het ene plaats is die met een stip staat aangegeven.

Andere, zoals ik, denken dat het geen echte betekenis heeft, omdat in het echte leven ook sterren staan met andere grote en kleuren.

Logisch dat je er niet dichterbij komt. De dichtstbijzijnde ster vanaf de aarde gezien is 4,3 lichtjaar (dat komt neer op: 4,1 x 10^13 km!

Dan kan je dan dus niet zo 1,2,3 naartoe vliegen :)

Groetjes, Dutchy3010

EDIT: Deze ster is wel degelijk te zien als het donker is! Ga maar is op de Giant Bridge staan!

Edited by Dutchy3010

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.