Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_39112 je moet nu echt eten en sporten oom niet uitgelachte te worden door gangster en om fat basterd genoemt te worden door mensen je moet je goed in bedwang houden want te veel fastfood en de missies worden ook lastiger omdat je dan niet hard kan redden om je vet kwijt te laten gaan moet je zwemmen (wat nu ook kan) sporten en schieten (schiten ja je kan beter lereb schieten) :blink:
Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_39125 Hahaha, klopt dit is volgens mij al een paar maanden bekend! Hij zal wel zo iemand zijn die denkt dat hij alles van SA weet <_<
Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_39148 Hahaha, klopt dit is volgens mij al een paar maanden bekend!Hij zal wel zo iemand zijn die denkt dat hij alles van SA weet <_< he rustig aan he zo wil je jij ook niet behandeld worden hij is nieuw hier en hij heeft in z'n gedachten wat nieuws gevonden wat wij al lang wisten een tijd geleden vond ik 4 of 5 nieuwe screens en ik ben heel goed op de hoogte van het spel maar bleek dat die screens AL 2 DAGEN (MEN!!!!!!) oud waren en toen kreeg ik ook zulke berichten nou fijn hoor en nu is hij/zij m,isschien geschrokken en vertrokken door jou opmerking
Geplaatst: 25 oktober 200420 jaren comment_39171 vertrokken niet maar zich wel de ****** geschrokken van die gasten hier :lol: je moet goed sporten en eten maar zal je dat ook op regelmatige tijden moeten doen of kan die al om 6 uur in de ochtend aan de hamburger? beetje ongezond maar is het mogelijk?
Geplaatst: 25 oktober 200420 jaren comment_39183 als je naar deze blz van de review kijkt word er gezegd dat hij al 36 uur en 9 minuten aan het spelen is. maar er word ook gezegd dat hij alleen 2 dollar aan eten heeft uitgegeven???????????????????????????????????????????
Geplaatst: 25 oktober 200420 jaren comment_39239 mag ik wat vragen: is dat de nederlandse versie of de Engelse versie, als het al gezegd is dan ....ben ik een kapotte LIncoln!, maar anders koop ik hem op de weg naar de stad
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39457 Hahaha, klopt dit is volgens mij al een paar maanden bekend!Hij zal wel zo iemand zijn die denkt dat hij alles van SA weet <_< he rustig aan he zo wil je jij ook niet behandeld worden hij is nieuw hier en hij heeft in z'n gedachten wat nieuws gevonden wat wij al lang wisten een tijd geleden vond ik 4 of 5 nieuwe screens en ik ben heel goed op de hoogte van het spel maar bleek dat die screens AL 2 DAGEN (MEN!!!!!!) oud waren en toen kreeg ik ook zulke berichten nou fijn hoor en nu is hij/zij m,isschien geschrokken en vertrokken door jou opmerking Van die soort mensen gaan toch meestal weg na 1 bericht. Beetje raar als je weggaat om iemand anders mening
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39471 mag ik wat vragen: is dat de nederlandse versie of de Engelse versie, als het al gezegd is dan ....ben ik een kapotte LIncoln!, maar anders koop ik hem op de weg naar de stad het is de engelse
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40250 Ik had in het begin ook maar mijn gedachten over al de leden hier , maar naarmate ik hier langer bleef viel het best wel mee :lol:
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41262 Dat van die 2$ aan eten kan wel kloppen, als je gewoon saved van tijd tot tijd (of vaak dood gaat ) moet je niet eten.
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41265 ik probeerde in het begin heel dik te worden, alleen dat lukte me niet. had ik het duurste eten ik zoveel keer drukken op de X knop om te eten, maar even later kotst hij alles weer uit. weten jullie hoe cj dik kan worden?
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41381 gewoon naar cluckin' bell gaan en dan heletijd de meal van 10$ bestellen, dan kost hij alles uit. en barry...je moet bij cluckin' bell 6 keer (of minder) het duurste gerecht bestellen. en dan ff naar buiten gaan en daarna weer naar binnen. dan ben je snel dik.
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41382 oke, ik zal het proberen. en als hij dik is gelijk naar de sport school
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41424 :lol: dat kotsen is echt grappig. maar uhm realistisch niet echt eigelijk. maar maakt niet uit is voor de fun he
je moet nu echt eten en sporten oom niet uitgelachte te worden door gangster
en om fat basterd genoemt te worden door mensen
je moet je goed in bedwang houden want te veel fastfood en de missies worden ook lastiger omdat je dan niet hard kan redden
om je vet kwijt te laten gaan moet je zwemmen (wat nu ook kan)
sporten en schieten (schiten ja je kan beter lereb schieten) :blink: