Geplaatst: 1 juli 200618 jaren comment_455405 Hallo beste mensen, tijdens het spelen van een spel krijg ik steeds de melding Uhandled Exeption! wat is dat voor melding? En kan ik die weg krijgen, want nu kan ik ik het spel telkens niet meer spelen! Tip: tijdens de installatie vraagt hij ook om iets van Netwerkpack NT wat niet gevonden op mijn computer wordt, dus misschien ligt het daar aan? Bewerkt: 1 juli 200618 jaren door searagent
Geplaatst: 1 juli 200618 jaren comment_455407 Op de Support Site van Microsoft staat het volgende: Klik!. Wellicht heb je daar nog wat aan. Heb je toevallig Windows NT, omdat het hier gaat om een pack van NT? Zoja, dan zou je Windows opnieuw kunnen installeren zodat je zeker weet dat dat erop zit. [Edit] Kijk ook nog even hier. Daar vind je de zoekpagina van Google als je zoekt op Unhandled Exception. Bewerkt: 1 juli 200618 jaren door Froodooo
Geplaatst: 1 juli 200618 jaren Auteur comment_455409 Ja maar dit is tijdens een game en niet tijdens het opstarten van windows! En ik heb windows pas opnieuw geinstalleerd en alles werkt perfect! Ik wil gewoon weten wat dat heef te betekenen dat Unhandled Exeption, en hoe ik het kan oplossen.
Geplaatst: 1 juli 200618 jaren comment_455413 Dit betekend waarschijnlijk dat jou PC het desbetreffende game niet aankan, bij mij allesinds toch.
Geplaatst: 1 juli 200618 jaren Auteur comment_455434 Nou ik denk dat de game dan te hoog is? Service pack NT 4.0 staat er dus..
Geplaatst: 1 juli 200618 jaren comment_455610 Wat zijn de specs van je PC en de Game dan? Drivers updaten kan altijd helpen, www.driveragent.com PC laten scannen om te weten welke drivers er precies ge-update moeten worden. Succes.
Geplaatst: 7 juli 200618 jaren Auteur comment_460250 Dat lukt niet om daar mee te scannen pagina kan niet worden gevonden. Bewerkt: 7 juli 200618 jaren door searagent
Hallo beste mensen, tijdens het spelen van een spel krijg
ik steeds de melding Uhandled Exeption! wat is dat voor melding?
En kan ik die weg krijgen, want nu kan ik ik het spel telkens niet meer spelen!
Tip: tijdens de installatie vraagt hij ook om iets van Netwerkpack NT
wat niet gevonden op mijn computer wordt, dus misschien ligt het daar aan?
Bewerkt: door searagent