Jump to content
Geplaatst:
comment_455430

ik was gister een beetje naar easter eggs aan het zoeken, en ik ging de 24-7 in los santos in (waar trouwens veel grappige producten in de schappen staan) en ik zoomde met mijn camera in op de beveiligingscamera's die daar hangen (vraag me niet waarom ik op dit idee kwam lol) en ik zag iets wat lijkt op een clownsgezichtje

ed29bl.png

ik weet niet of dit al bekend was, de zoekfunctie kon er in ieder geval niets over vinden.

mijn excuses als dit al bekend was.

het lijkt op een clownsgezichtje maar het kan ook wat anders zijn, het is niet egt duidelijk.

eerst dacht ik aan een verwijzing naar manhunt, alleen heb ik dat spel zelf nooit eerder gespeeld.

ook heb ik het opgenomen op film, maar let niet op de crappy kwaliteit want ik heb het met mijn telefoon opgenomen. het is in mp4 formaat.

http://rapidshare.de/files/24656552/Camera_in_24-7.mp4.html

Featured Replies

Geplaatst:
comment_456583

Goed gevonden. Ik zie er wel een gezicht in. En ook meer......:

Ik vind dat het een beetje lijkt op een schele gast die twee middelvingers opsteekt naar de camera, en dat je daar de weerspiegeling van ziet. Tja, het kan ook m'n fantasie zijn :engel: .

screen971xz.png

In ieder geval is het wel een gezicht, vind ik.

Bewerkt: door flitskikker

Geplaatst:
comment_456585

dit is zeker toeval want als je effe anders kijkt dan zie je gewoon dat het

weerspiegeling is in het glas maar ik zie er wel een gezicht in :Y

verders goed gevonden :*D:engel:

KUTGW :bier:

Geplaatst:
comment_456589

Helaas is het geen Easter Egg, Volgens mij moet je er fantasie voorhebben. En dan nog plaats het de volgende keer dan zeker hier. Daar horen Geintjes-Verwijzingen thuis. Maar opzich wel goed gevonden. Dus als je ooit nog zoiets vind plaats hem dan in het andere Topic. KUTGW

SD

Bewerkt: door SilverDust

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.